This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

VST Tuned NG Neos

Om hier even om in te gaan Sander naar MIJN eten heeft Luke de cilinder die door jou was getuned bewerkt en een nieuw carter gepakt

Durf dit niet met 100 procent zekerheid te zegge maar neem aan dat Luke zelf uitleg komt geven

Mvg Joost

Joost.S. said:
Om hier even om in te gaan Sander naar MIJN eten heeft Luke de cilinder die door jou was getuned bewerkt en een nieuw carter gepakt

Durf dit niet met 100 procent zekerheid te zegge maar neem aan dat Luke zelf uitleg komt geven

Mvg Joost

Presies joost luke heeft een niew ongetuned carter gepakt en de cilinder zelf op niew bewerkt

want hoe dat carter er eerst uitzag schandalig. en dur is idd al een aardig verschil geboekt met het blokje eerst en het blokje nu.

sander rustig aan.

cilinder is opnieuw bewerkt heb simon en joost het verschil laten zien
steven gewloof ik ook. de linker poort had ik bewerkt en de rechter had ik gelaten hoe jij hem bewerkt had en js enzo. dit hebben een aantal mensen onder ogen gehad en heb het vervolgens afgemaakt

carter is een nieuw setje dat oude setje heeft simon nog in zijn schuurtje liggen.

ik loop egt niet te pronken met jouw werk sander

ik weet 100 % dat dit andere carters zijn als die van sander want die ligge hier in de schuur als je zu wilt zien maak ik wel foto's er van en zet er ook wel op

bla bla... het gaat om de manier waarop luuk.

Iedereen die er voor de rest niets over te zeggen heeft shut up.

BurN said:
bla bla... het gaat om de manier waarop luuk.

Iedereen die er voor de rest niets over te zeggen heeft shut up.

volgens mij mag je luke niet zo ofwel

want luke het ut altijd gedaan:S

Ik snap heel goed wat Sander bedoelt hier heb ik het namelijk al vaak zat met Sander over gehad , als je pcies weet waar het over gaat Steven snap je Sander zn reactie volkomen

Joost.S. said:
Ik snap heel goed wat Sander bedoelt hier heb ik het namelijk al vaak zat met Sander over gehad , als je pcies weet waar het over gaat Steven snap je Sander zn reactie volkomen

Juuuuuust joaa

kerel he:S waar gaat het over nergens dus en sander je hebt gelijk vrent spreek ej snel man tjooooh

ik kan jullie melden dat de NG definitief dood is

nadat hij slechter starte en wat ging ratelen hebben we besloten om na te veel te hebben gereden de kop eraf te halen.
dit was al te laat het naaldlager heeft ervoor gezorgt dat de zuiger veer vermoord is die op zijn beurt de wand gedeeltelijk verwijdert heeft en tesamen de kop en zuiger vernachelt hadden

even met simon overlegt wat hij nu wilt en het volgende kwam eruit:

speed 7T aanschaffen
Team 2006 aanschaffen
polini koppelingshuis aanschaffen

blok door mij (VST dus) laten tunen en opbouwen
cilinder door mij laten tunen
inlaat door mij laten tunen

en dan zaakje afstellen op de bank en wat aan het uiterlijk doen

dit ziet er niet uit simon

tot zover deze motorishe 'update'

Nice, jij ook al van een NG naar een speed 7T :W.

Enne niet gelijk kapot branden he net zoals bij mij :X