This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

VST Evolution streetfighter

34 mm op een 70 cc cil?
dat gaat niet willen gaan denk ik.

voor de rest begint de scooter er echt mooi uit te zien, mooi gedaan dat frame.

dat mina blok is 80cc word gewoon een sprintframpje voor gemaakt

menbraam ligt er los op nog dus zonder ophoging oid moet nog een 9mm ophoging maken dan ligt hij presies gelijk met de boost poort

verder is de schuur een zootje omdat we het pand in groessen aant verbouwen zijn en dus alles in dit kleine hok gezet hebben
als ik zelf in duiven woon gaat het allemaal naar groessen verhuist worden

@ dragster lover: hij ziet er idd want rampenerend uit ja heefti denkik te danken aan de spuitplaamuur/oude lak/grijze grondverf vlekken en een laag stof te danken

thnx iig voor de reactie's

ff een updatje zodat het niet lijkt alsof ik niks doe...

ten 1e is er tegen mijn wil toch een deadline gekomen. dat is de te vette meinerzhagen meeting

ten 2e heb ik me een draaibank aangeschaft. geen grote maar groot genoeg voor de dingen die ik erop wil doen

en wat doe je dan juist draaien tot je misselijk bent.
eerst maar eens een flens voor mn evo cil.

ik hoor jullie denken aluminium??? gaat dat wel goed?? nja als je het niet probeert..

zoals jullie zien moet ik de cil kant nog ovaal freezen dit doe ik gewoon met de hand.

ook heb ik even een ander spruitje gemaakt ik vond de huidige namenlijk te lang.

zie gelijk het verschil in lengte

toen maar eens een vorkpootje ingespannen.
deze vorkpoot word overgens mijn achterveer.

toen was ik dus misselijk en ben ik maar gaan polyen

kussensloop van mutti gepakt en om mn frame gespannen. ingesmeert met poly, even laten drogen en met matjes aan binnenkant bekleed. word uiteraard afgewerkt met plamuur enzo.

ook nog in onderkuip vezen zagen en passen.

bovenkant van de kuip zal dicht gemaakt worden op zelfde manier als het frame. en boven de kuip vlak achter het voorwiel zal een rad komen met luchthappers eraan.

en volgens mij had ik de voorkant ook weer wat centimeters laten zakken na de vorige update

hahaha draaibankje gekocht zelf bunen op zon ding is erg leuk

lekker draaien

project ziet er goed uit ben benieuwd .. idee hoeveel het weegt ?

gr robin

njaa vorig jaar d8 ik nog aan gewicht nu ik een 80cc sprintframe bouw boeit me dit niet meer ik heb deze meer voor de boodschappen costum en leuk sprinten

draaibank is idd ideaal koste wel wat

Goed bezig , Luuk .

Draaibankje ziet er leuk uit en het is alijd handig , zoon ding .

Scootje ziet er ook tof uit , al zou ik het derbi koplamp kapje er iets anders op zetten .

@renzoke voor dat geintje had ik een carter volledig mhr kunnen vullen

marty stralen is saaie shit maar heb al een nieuwe buitekop die is netterderder

@ dennis kapje zal meer voorover komen door de clipons en teller shizzlle

@ delano blokje ligt voorover op de grond komt onder scooter dus wel iets rechter maar veel niet ding kan gewoon vlak alleen vergeten somiggen de vlotternaald af te stellen.

thnx voor de rejaksies

dan spreken we over 2000+€!

mja weet ik wat ik nog moet sparen

Wil al een tijdje zoiets aanschaffen want is best handig maar dat ze duur zijn had ik verwacht!

Ziet er allemaal best netjes uit hoor!

dan spreken we over 2000+€!

mja weet ik wat ik nog moet sparen

Wil al een tijdje zoiets aanschaffen want is best handig maar dat ze duur zijn had ik verwacht!

Ziet er allemaal best netjes uit hoor!

2000 niet ik doelde op de overbrenging voor 500 hebje een kale draaibank dan moetje beetje redelijke beitels hebben enz enz ik zat al gouw aan de 650 euro en heb nog niet alles wat ik nodig heb.

ik wil nog:

boorkop
meedraaiend center
nog meer beitels
afsteekmes
boven frees.

dan word het wel duur

@steve ooit zal meinerzhagen worden moet gewoon meeting is te tof

ow dat valt reuze mee vind ik :+

Ik dacht dat zo een dingen tg 2000-2500€ kosten

Met alles wat jij nog wil wrs ?

ontopic: ik vind het echt allemaal mooi gedaan!

meinerzhagen zijn wij allemaal 100% aanwezig

dat is ook mijn deadline

leuk draaibankje, leuk dingetje, maar vind t frame lelijk en te hoog.. beter maak je en nieuw frame ipv je voorvork naar beneden jassen.

En dat alu gaat niet werken bij je uitlaat

Beetje uitlaat wordt toch wel gauw 600C. Dan begint alu toch wel lichtelijk te vervormen.