This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

VST Evolution AC Neos

idd pen 10 kan goed gaan optijd je lagertje vervangen dan knalt het gewoon door. ding heeft al eens op de 19.7sae gezeten en nog steeds is et ding heel.

krukas kreeg ik bij het blok dus blijft mooi zitten

mitxh: welke VST dingen zijn niet net op de ng neos na?

record staat op naam van sander RSB met ik geloof een mhr cilinder.
19.9sae in ieder geval

Last edited:

Een mina MHR AC?

Pen 10 maakt eigelijk niks uit man.
Het is gewoon maar hoe je er mee om gaat ik rij zelf ook evo p10 en rijdt gewoon goed.
Geen problemen niks kijk het af en toe naar alles vers.

Verder komt het wel goed met dit project je street ziet er ook nice uit !

Mvg Patje_apeldoorn

idd vermogens horen doe je vaak ik kan er pas wat mee als er grafieken van zijn.

btw die 20.9 zou ook welles de ongecorigeerde score van rsb kunnen zijn.

thnx cj

Wat is dat nou weer voor een opmerking. Dat het goed rijd zegt toch niets over de krachten die de as en de piston te verduren hebben. Kijk jij rijd rond met 13pk, iemand met 20+ doet er verstandig aan om toch een pen 12 asje te nemen(wil je niet aanvallen btw). Veder lijkt het me erg leuk om te zien wat je uit zon ac haald. Liep in ieder geval goed hard in drachten.

Eerste foto is wel goed gelukt he?

Zag em rijden in drachten en scheurde idd erg mooi door. Ben benieuwd wat je er nu van bakt.

idd vermogens horen doe je vaak ik kan er pas wat mee als er grafieken van zijn.

btw die 20.9 zou ook welles de ongecorigeerde score van rsb kunnen zijn.

thnx cj

zou best kunnen ja !! maar goed ik hoor wel meer , maar ik zei dit omdat dit wel van redelijk betrouwbare bron is ,

op drachte reden we met verkeerde maat rollen ding zat toen ook maar rond de 16 pk net als op best door de super brakke afstelling..
toch zat er redelijk gang in. dit jaar moet het toch egt harder gaan.

update 1e post.

eerdaags een frame van de zolder aftrekken en beestje maar eens opbouwen

waarom is het met een wig wel nuttig om de boel naar achter te plaatsen?
hebo spruitje is korter en zit een mooie bocht in imo beter als een wig, +carb naar achter staat altijd wel mooi

Omdat het met een wig zo het fijnste uit komt . Als je een hebo spruit gebruikt kan je em net zo goed naar voor laten staan .

Maakt verder ook niet uit hoe het eruit ziet.
Gaat om de flow en de lengte van de inlaat.
En dat is in dit geval gewoon in orde

Succes verder,Luke.