Ik bedoelde eigenlijk, dat wanneer er 2 wedstrijden op 1 dag georganiseerd worden, waarvan 1 sobw, 1 overig, dat de rijders dan min of meer verplicht zijn om als 1e keus de sobw wedstrijd aan te houden.Ralf said:Ik bedoel, dat de SOBW licentiehouders niet verplicht daadwerkelijk ook wedstrijden te rijden...
Slome said:Ik bedoelde eigenlijk, dat wanneer er 2 wedstrijden op 1 dag georganiseerd worden, waarvan 1 sobw, 1 overig, dat de rijders dan min of meer verplicht zijn om als 1e keus de sobw wedstrijd aan te houden.
Gezien ze daar om een kampioensschap strijden gebeurt dat ongeschreven toch wel
Joor said:Het si ooit zo geweest dat als je 3 wedstrijden (op rij) niet kwam, dat je dan je startnummer kwijt zou kunnen raken. Dit was natuurlijk wel in een tijd dat meer mensen wilden rijden terwijl er een inschrijvingsstop was.
Fred said:in de praktijk was het zo dat er aan het begin van het seizoen te veel waren. En halvewege het seizoen kon je zo nog een startbewijs krijgen omdat de helft al niet meer kwam opdagen.
wheely_king said:Wie heeft er eigenlijk al een ontheffing aangevraagt??
En wie hebben hier al bericht terug ontvangen van de sobw??
Razma said:Ik heb vijf maand geleden ofzo al algemeen een ontheffing aangevraagd voor dit weekend
Xearo said:startnummer afplakken en je bent geen sobw'er meer...... mogelijke problemen opgelost
Ralf said:Voor de 1925892359e keer, het gaat om de licentiehouder..
melf #50 said:gezicht afplakken dus ..
hahaha nee dat zeg ik tochrob#10 said:dan weet jij nie wat een wedstrijd dag voor de sobw wel niet kost