Ik had ook ff kunnen lezen natuurlijk :X6.9 In NEDERLAND mogen SOBW-licentiehouders......
Pronk said:Beter gaan jullie gewoon allemaal rijden, kan ik 1e worden in Valkenswaard, aangezien ik op vakantie ben met de lelystad meeting :+
Ellebel said:Damn... de SOBW moet nog even wat straffen gaan uitdelen zeg... want 2 jaar geleden hebben er ook mensen @ lelystad meeting gereden!
Of is dat artikel soms vorige week aan het reglement toegevoegd?
En als je als juryvoorzitter (en dus bestuur van sobw) wedstrijdleider bent @ Lelystad, mag dus wel??
Lekker vaaaaaaaaaaaaaaaag allemaal..
Ik weet niet wie van het bestuur graag oorlog wil, maar diegene is wel stom bezig...
yamashi said:6.9 In NEDERLAND mogen SOBW-licentiehouders uitsluitend deelnemen aan wedstrijden, demonstratieritten enz., die door of in samenwerking met de SOBW worden georganiseerd, tenzij schriftelijk ontheffing wordt verleend naar aanleiding van een door de deelnemer schriftelijk bij het bestuur ingediende aanvraag.
dus moet iedereen ontheffing aan vragen! of je mag trainen want dat staat er eigenlijk ook!! (demonstratieritten enz., ) dus allemaal lekker ontheffing aan vragen!!!
rob#10 said:oftewel iedreen nu een brief sturen en over 2 maanden heb je pas je ontheffing:>
dani said:van al deze info staat een vrije training nog steeds los.
Des al niet te min blijft het een erg kinderachtige actie om andere mensen te dwarsbomen.