Vrije Training 30/31 juli Lelystad Weekend

jup, betreft alle vormen van wedstrijden in nederland (van dammen tot wielrennen) en demoritten enz.

Echter mogen vrije trainingen waar je voor betaald wel, net als op amsterdam, emmen en berghem.
 
Ik heb eindelijk ook besloten om toch naar lelystad te gaan. Dit doe ik da wel op mijn zipie 50cc lc }) .

Kzie jullie daar
 
Damn... de SOBW moet nog even wat straffen gaan uitdelen zeg... want 2 jaar geleden hebben er ook mensen @ lelystad meeting gereden! :D
Of is dat artikel soms vorige week aan het reglement toegevoegd?

En als je als juryvoorzitter (en dus bestuur van sobw) wedstrijdleider bent @ Lelystad, mag dus wel??

Lekker vaaaaaaaaaaaaaaaag allemaal..

Ik weet niet wie van het bestuur graag oorlog wil, maar diegene is wel stom bezig...
 
Ellebel said:
Damn... de SOBW moet nog even wat straffen gaan uitdelen zeg... want 2 jaar geleden hebben er ook mensen @ lelystad meeting gereden! :D
Of is dat artikel soms vorige week aan het reglement toegevoegd?

En als je als juryvoorzitter (en dus bestuur van sobw) wedstrijdleider bent @ Lelystad, mag dus wel??

Lekker vaaaaaaaaaaaaaaaag allemaal..

Ik weet niet wie van het bestuur graag oorlog wil, maar diegene is wel stom bezig...


dat is al verjaard .....
 
staat natuurlijk ook weer op de sobw site weer wat vermeld erover bij mededelingen :rolleyes:

sobw , stelletje stakkers af en toe .... wat kan het nou kwaad dat iemand die bij de sobw rijd ergens anders rijd ? moet ie toch zelf weten?

mja , boeit mij geen ruk , ik rij gewoon lekker @ Lelystad , net als de rest....
 
6.9 In NEDERLAND mogen SOBW-licentiehouders uitsluitend deelnemen aan wedstrijden, demonstratieritten enz., die door of in samenwerking met de SOBW worden georganiseerd, tenzij schriftelijk ontheffing wordt verleend naar aanleiding van een door de deelnemer schriftelijk bij het bestuur ingediende aanvraag.

dus moet iedereen ontheffing aan vragen! of je mag trainen want dat staat er eigenlijk ook!! (demonstratieritten enz., ) dus allemaal lekker ontheffing aan vragen!!!
 
Schijt hebben en branden gewoon komend weekend :) Willen ze 20+ man gaan diskwalificeren dan voor VW? Dan maken ze zichzelf et financieel erg zwaar hoor.
 
yamashi said:
6.9 In NEDERLAND mogen SOBW-licentiehouders uitsluitend deelnemen aan wedstrijden, demonstratieritten enz., die door of in samenwerking met de SOBW worden georganiseerd, tenzij schriftelijk ontheffing wordt verleend naar aanleiding van een door de deelnemer schriftelijk bij het bestuur ingediende aanvraag.

dus moet iedereen ontheffing aan vragen! of je mag trainen want dat staat er eigenlijk ook!! (demonstratieritten enz., ) dus allemaal lekker ontheffing aan vragen!!!

Deelname aan niet-SOBW evenementen, nummer 2

23 juli 2005
Beste rijders.

Over het bericht van 21 juli j.l. worden in hoofdzaak door jullie een tweetal vragen gesteld;
1, Wat zijn "wedstrijden";
Wedstrijden, demonstratieritten enz. zijn alle evenementen met bromfietsen en/of motoren.
2, Wat is de strafmaat;
Afhankelijk het dossier van de licentiehouder een aantal schorsingen voor komende wedstrijden.

Daarnaast willen we jullie wijzen op art 6.9 van het wedstrijdreglement waarin staat dat er schriftelijk ontheffing kan worden aangevraagd. Let op, je bent pas gevrijwaard van artikel 6.9 als een schriftelijke ontheffing hebt ontvangen.

Het bestuur.
 
van al deze info staat een vrije training nog steeds los.

Des al niet te min blijft het een erg kinderachtige actie om andere mensen te dwarsbomen.
 
dani said:
van al deze info staat een vrije training nog steeds los.

Des al niet te min blijft het een erg kinderachtige actie om andere mensen te dwarsbomen.

ja maar het blijft ook een evenement en daar gaat het de sobw ook om!!

hoop maar dat het goed komt.

weltrusten.....
 
Ik denk dat SOBW de rijders niet de mogelijkheid wil gunnen om extra meters te maken in het oogpunt van training.

Enige waarom het een DEMO-race werd genoemd was het wat meer bekendheid geven aan deze tak van scooter-hobby. Echter schijnt SOBW geen zin te hebben in rijders die een hoger niveau behalen en zodoende het complete niveau van rijden omhoog brengen.

Hoe willen ze nu in vredesnaam mensen die met 50cc moeten rijden volgens dat (veel te strenge, imo) regelement, de ervaring geven om tegen de 70cc fabrieksrijders uit Italie op te boksen op bv een ISC wedstrijd?

Denk daar maar over na, verder houd ik me erbuiten.
 
Back
Top