Vrije Training 30/31 juli Lelystad Weekend

Ralf said:
Ik bedoel, dat de SOBW licentiehouders niet verplicht daadwerkelijk ook wedstrijden te rijden...
Ik bedoelde eigenlijk, dat wanneer er 2 wedstrijden op 1 dag georganiseerd worden, waarvan 1 sobw, 1 overig, dat de rijders dan min of meer verplicht zijn om als 1e keus de sobw wedstrijd aan te houden.
Gezien ze daar om een kampioensschap strijden gebeurt dat ongeschreven toch wel :)
 
waarom word eigelijk elke keer de naam van gaalen gebruik ipv sobw, want lijkt me niet dat die man zulke 'onzin' verzint. En dan nog zal hij er niet alleen verantwoordelijk voor zijn. dus laten we het wel even bij sobw houden.

verder zou ik het zeer kinderachtig vinden als er mensen gediskwalificeert zouden worden als ze aan de demo mee hebben gedaan.
 
Slome said:
Ik bedoelde eigenlijk, dat wanneer er 2 wedstrijden op 1 dag georganiseerd worden, waarvan 1 sobw, 1 overig, dat de rijders dan min of meer verplicht zijn om als 1e keus de sobw wedstrijd aan te houden.
Gezien ze daar om een kampioensschap strijden gebeurt dat ongeschreven toch wel :)

klopt eigenlijk ook weer niet helemaal, bij mij is dit omgekeerd, want zoals dani al aanhaalde heb ik eigenlijk ook een soort contract getekend met de sobw toen ik in staphorst m'n licentie aanvroeg en erbij vermeldde dat ik maar een paar wedstrijden kon meerijden, ik rij wel voor het kampioenschap in frankrijk en niet in nederland, dus als een franse en nederlandse wedstrijd samenvalt zou ik toch niet verplicht naar nederland moeten komen ?
 
Het si ooit zo geweest dat als je 3 wedstrijden (op rij) niet kwam, dat je dan je startnummer kwijt zou kunnen raken. Dit was natuurlijk wel in een tijd dat meer mensen wilden rijden terwijl er een inschrijvingsstop was.
 
Joor said:
Het si ooit zo geweest dat als je 3 wedstrijden (op rij) niet kwam, dat je dan je startnummer kwijt zou kunnen raken. Dit was natuurlijk wel in een tijd dat meer mensen wilden rijden terwijl er een inschrijvingsstop was.


in de praktijk was het zo dat er aan het begin van het seizoen te veel waren. En halvewege het seizoen kon je zo nog een startbewijs krijgen omdat de helft al niet meer kwam opdagen.
 
Fred said:
in de praktijk was het zo dat er aan het begin van het seizoen te veel waren. En halvewege het seizoen kon je zo nog een startbewijs krijgen omdat de helft al niet meer kwam opdagen.


nu zijn er btw ook niet veel meer over

vroeger heette de std klasse opstartklasse maar volgens mij heet dat nu afstapklasse :p
 
wheely_king said:
Wie heeft er eigenlijk al een ontheffing aangevraagt??
En wie hebben hier al bericht terug ontvangen van de sobw??

ws niemand en diegene die wel ontheffing heeft aangevraagd zal het zeer zeker niet krijgen denks, gezien de aggressieve houding van de sobw...

maargoed, tis een vrije training...

en wat willen ze doen? iedereen schorsen voor komende wedstrijden? :D:D lopen ze wel wat inkomsten mis denk en dan zullen ze zeer zeker volgend jaar een wat uitgedund scooterrijdersveld hebben, maargoed gezien de expi altijd nog de koningsklasse is en (top)scootervolk toch tuig is zal ze dat weinig boeien :D:D +ralf+
 
Razma said:
Ik heb vijf maand geleden ofzo al algemeen een ontheffing aangevraagd voor dit weekend

jammer alleen dat ze een hekel aan je hebben inneminne :henko: ... daarbij ben je geen rijder ;)
 
Financie zullen bij de sobw niet zulke grote problemen zijn. als ze schrosing voor de wedstrijd willen doen. volgensmij was de huur van de baan VW vrij laag tot heel weinig.

dus vandaar dat ze het nu durven doen.
 
Ik zal niet deelnemen aan de "vrije trainingen in Lelystad" Nu de SOBW A heeft gezegd zullen ze waarschijnlijk ook B gaan zeggen.
 
Back
Top