yamashi said:1, Wat zijn "wedstrijden";
Wedstrijden, demonstratieritten enz. zijn alle evenementen met bromfietsen en/of motoren.
Harry_tuning said:Zijn er nog kaartjes ergens in om loop want kan er niet meer aan komen hebben de jongens van koopmans geen kaartjes meer in bezit of weet iemand anders waarik nog 1 kaartje vandaan kan toveren>?
Razma said:Volgens hun eigen reglement is een 'wedstrijd':
1.3 Een wedstrijd vindt plaats binnen een door de SOBW afgebakend tijdsbestek van één of meerdere dagen. In dit reglement vallen onder het begrip ‘wedstrijd’:
de race, te verrijden over één of meer manches (zie ook artikel 11.1);
de trainingen die voorafgaan aan de race;
alle andere activiteiten die samenhangen met het kunnen verrijden van de trainingen en de race, zoals de technische controle, het verblijf in het rennerskwartier en het verblijf elders op het circuitterrein en in de directe omgeving daarvan.
Ik zie hierbij niet staan alle evenementen met bromfietsen en/of motoren.
Aangezien er héél veel mensen ook (hebben) deelgenomen aan andere activiteiten zoals Jubbega, demo's Rockanje en Rozenburg, keertje monobiken, rijden tijdens de meeting van van der AA in Emmen, motorrace of demo of vrij circuitrijden etc...
En uiteraard is de training bedoeld als promotie voor het hele scooterrace gebeuren... Daarom kan ik absoluut niet begrijpen dat mijn mail (meer dan vijf maand geleden ondertussen) wel gelezen is geweest door de SOBW, maar nooit beantwoord. Hierin heb ik gevraagd of SOBW rijders mochten deelnemen aan de 2 mogelijkheden om te rijden op het Midland Circuit.
g-one said:btw ik heb dit jaar een wedstrijd gereden bij de ZAC en ik meen tiben bij de M.O.N.(M) ik heb iig geen vrijwaarding gevraagd.
Mol said:Het klinkt idd weer erg positief allemaal. Gé wat jij zegt vind ik al helemaal krom vanaf de SOBW gezien dan, niet dat ik vind dat jij/Henri of wie dan ook ervoor gestraft moeten worden, maar je ziet wel weer dat ze met 2 maten meten zoals Dani ook al zegt.
Jasper, wanneer heb jij om die ontheffing gevraagd? Dit seizoen of nog langer terug?
Slome said:Zolang rijders de "eigen" races voor laten gaan is er toch niets aan de hand?
g-one said:Het is allemaal ook heel erg vaag, deze regel wordt nu voor het eerst uit de kast getrokken. maar zoals elle al zei ik denk dat dit de rijders alleen maar eerder doet besluiten de sobw de rug toe te keren. waardoor de toekomst van de andere niet scooterklasses onzeker wordt!!
maar ja op naar volgend jaar, dan zullen we zien of de sobw juist gehandeld heeft t.o.v. de rijders.
Ralf said:Waarom? Je mag als licentiehouder toch zelf bepalen welke races je wel en niet rijd?
BART#21 said:Nee de regel is al eens eerder gehanteerd. In de formule en expi klasse zijn 2 man uitgesloten van verdere deelname aan de wedstrijden omdat ze ZAC reden. Dit is denk al 3 jaar geleden.