4h endurance @ spa 4 oktober + vrije training

was echt beestig de wedstrijd

Smorgens op een natte baan moeten trainen en chrono moeten rijden.
Dat ging lekker goed, ik had de pole te pakken.

Voor de start was er hier en daar al een klein droog plekje, en het was amper bewolkt
dus toch maar gestart op de tt92, dan heb ik de 1ste plaats wel even moeten inleveren
aan iemand op de pitbike die wel op regenbanden stond.

na een 45min rondjes bollen terug 1, pitbike moest binnen om banden te vervangen,
en had met zijn regenbanden niet de kans gehad om me te dubbelen.

Alles ging dan een tijdje. mooi aan kop gehangen een aantal ronden voorsprong op den 2de, tot na 3h55 mijn massakbel besloot om het te begeven, helemaal achteraan op het circuit. Ik het hem al ter plaatste een beetje gestript om rap ergens rond te kunnen
binden maar wou nog steeds niet aangaan, dus ik dacht dat de cdi daardoor stuk was gelopen.

Dus brommer helemaal naar binnen moeten duwen, met de cdi te vervangen had ik
ineens gezien, dat met de poging tot herstellen, ik een fiche had losgetrokken.
Dus alles terug in elkaar en vlammen

En daardoor algemeen 3 geworden met 1 ronde achterstand.
wel nog op de laatste 45min, 1ronde goed gemaakt op de 1ste en 2de, maar ja
dat was niet genoeg.

Voor mij was de afsluiting van het seizoen echt super goed geslaagd.

Ik heb tijdens de vrije training nog met een honda nsf (mett crf150 blok onder)
en met een scooter mogen rijden.
was best wel leuk.

Zondag, werd het BK gereden, en hebben ze echt een hele dag regen gehad.

Groeten
 
Stonden 26team aan de start.
Ik vond dat niet slecht afgezien het weer,
het had al een hele week geregend en zondag ging het ook zeker regenen volgens de voorspellingen. dus de kans was toch groot dat het zaterdag ook erg nat ging worden.

Groeten
 
Alles ging dan een tijdje. mooi aan kop gehangen een aantal ronden voorsprong op den 2de, tot na 3h55 mijn massakbel besloot om het te begeven, helemaal achteraan op het circuit. Ik het hem al ter plaatste een beetje gestript om rap ergens rond te kunnen
binden maar wou nog steeds niet aangaan, dus ik dacht dat de cdi daardoor stuk was gelopen.

Is dat niet ONTZETTEND frustrerend?
 
blijf het een godswonder vinden dat dat beun ding het uberhaupt langer dan een ronde volhoud ... en in deze staat rijden ze toch al een aantal jaar mee.

mij blijft het verbazen dat het ding doortuft terwijl er genoeg mensen zijn met nette machines die meer pech hebben. ag sommige mensen zijn geboren voor het geluk :p
 
dat vind ik juist he leuke aan mijn 'beun ding'.
Niemand verwacht dat het goed vooruit gaat.
Vind ik dubbel zo leuk, winnen met een 'beun ding' dan winnen met een
'blingbling ding'.

Het ziet er echt niet uit maar zit technisch wel goed in elkaar.
nu mag jij mij eens een paar punten opnoemen die 'beun' in elkaar zitten?
het is niet dan een brommer wat krassen heeft, slecht gelakt is en waar
de kapjes niet meer echt recht gemonteerd zitten, dat al de rest (wat juist
wel belangrijk is), ook slecht is. Daarom bolt hij ook al zo lang met praktisch
geen panne te hebben.

wel zijn we dit jaar een aantal keer (eigenlijk veel) niet kunnen uitrijden omdat
de valschade te erg was

Kabel was idd wel erg frustrerend, vooral dan omdat het echt helemaal achteraan
gebeurde, dat is echt super vermoeiend om terug te duwen.

Wel een klein geluk dat het grootste stuk toch nog bergaf is.

Groeten
 
Back
Top