ronnyracingteam
Ronny Himself
was echt beestig de wedstrijd
Smorgens op een natte baan moeten trainen en chrono moeten rijden.
Dat ging lekker goed, ik had de pole te pakken.
Voor de start was er hier en daar al een klein droog plekje, en het was amper bewolkt
dus toch maar gestart op de tt92, dan heb ik de 1ste plaats wel even moeten inleveren
aan iemand op de pitbike die wel op regenbanden stond.
na een 45min rondjes bollen terug 1, pitbike moest binnen om banden te vervangen,
en had met zijn regenbanden niet de kans gehad om me te dubbelen.
Alles ging dan een tijdje. mooi aan kop gehangen een aantal ronden voorsprong op den 2de, tot na 3h55 mijn massakbel besloot om het te begeven, helemaal achteraan op het circuit. Ik het hem al ter plaatste een beetje gestript om rap ergens rond te kunnen
binden maar wou nog steeds niet aangaan, dus ik dacht dat de cdi daardoor stuk was gelopen.
Dus brommer helemaal naar binnen moeten duwen, met de cdi te vervangen had ik
ineens gezien, dat met de poging tot herstellen, ik een fiche had losgetrokken.
Dus alles terug in elkaar en vlammen
En daardoor algemeen 3 geworden met 1 ronde achterstand.
wel nog op de laatste 45min, 1ronde goed gemaakt op de 1ste en 2de, maar ja
dat was niet genoeg.
Voor mij was de afsluiting van het seizoen echt super goed geslaagd.
Ik heb tijdens de vrije training nog met een honda nsf (mett crf150 blok onder)
en met een scooter mogen rijden.
was best wel leuk.
Zondag, werd het BK gereden, en hebben ze echt een hele dag regen gehad.
Groeten
Smorgens op een natte baan moeten trainen en chrono moeten rijden.
Dat ging lekker goed, ik had de pole te pakken.
Voor de start was er hier en daar al een klein droog plekje, en het was amper bewolkt
dus toch maar gestart op de tt92, dan heb ik de 1ste plaats wel even moeten inleveren
aan iemand op de pitbike die wel op regenbanden stond.
na een 45min rondjes bollen terug 1, pitbike moest binnen om banden te vervangen,
en had met zijn regenbanden niet de kans gehad om me te dubbelen.
Alles ging dan een tijdje. mooi aan kop gehangen een aantal ronden voorsprong op den 2de, tot na 3h55 mijn massakbel besloot om het te begeven, helemaal achteraan op het circuit. Ik het hem al ter plaatste een beetje gestript om rap ergens rond te kunnen
binden maar wou nog steeds niet aangaan, dus ik dacht dat de cdi daardoor stuk was gelopen.
Dus brommer helemaal naar binnen moeten duwen, met de cdi te vervangen had ik
ineens gezien, dat met de poging tot herstellen, ik een fiche had losgetrokken.
Dus alles terug in elkaar en vlammen
En daardoor algemeen 3 geworden met 1 ronde achterstand.
wel nog op de laatste 45min, 1ronde goed gemaakt op de 1ste en 2de, maar ja
dat was niet genoeg.
Voor mij was de afsluiting van het seizoen echt super goed geslaagd.
Ik heb tijdens de vrije training nog met een honda nsf (mett crf150 blok onder)
en met een scooter mogen rijden.
was best wel leuk.
Zondag, werd het BK gereden, en hebben ze echt een hele dag regen gehad.
Groeten