[Foto's] Endurance Spa-Francorchamps 19okt.

fotos zijn zeer mooi :) snap niet hoe je dat voor elkaar krijgt.. als ik met me digi cam klik dan gaat ie pas 1 seconde later foto maken :D . killswitch @ schuiver :p
 
Originally posted by Running_Sp
fotos zijn zeer mooi :) snap niet hoe je dat voor elkaar krijgt.. als ik met me digi cam klik dan gaat ie pas 1 seconde later foto maken :D . killswitch @ schuiver :p

Wat dacht je van een digicam van...wat zal het zijn....1000 euro minimaal met een zeer korte sluitingstijd?

Ennuh...die killswitch viel mij ookal op, hij blij dat ie werkte ;)
 
Originally posted by Pronk
Wat dacht je van een digicam van...wat zal het zijn....1000 euro minimaal met een zeer korte sluitingstijd?
*edit* : Een een heeele hoop oefening natuurlijk :)

Ennuh...die killswitch viel mij ookal op, hij blij dat ie werkte ;)
 
Dat zijn idd van die kutgeintjes. Niks aan te doen, volgende race weer beter. Je hebt iig de hele winter om er een klontje kit op te smeren :D
 
Originally posted by zip193
niets aan te doen!!! Er liep olie uit het carter op mijn achterband!!

Is gewoon een kutbocht :p , ik ben er ook twee maal onderuit geschoven. En zoals MHR#27 zegt: liever links op het carter dan rechts op de uitlaat...
 
Last edited:
Originally posted by Sebbe
Is gewoon een kutbocht :p , ik ben er ook twee maal onderuit geschoven. En zoals MHR#27 zegt: liever links dan rechts op de uitlaat...

ik vind die bocht @ kart al irri, laat staan @scoot ,klap komt alleszinds hard aan zo te zien , doet me beetje denken aan de crash van goderis @ malossi ISC vorig jaar , zipje gelijk rijp voor stort :(
 
ja zeer hard, voor mij maar ook voor de scooter.
Deze keer was het op het carter maar in de race hebben we minder geluk gehad resultaat een mooie buil un de uitlaat en een geplooide vork!!!
 
Originally posted by Sebbe
Is gewoon een kutbocht :p , ik ben er ook twee maal onderuit geschoven. En zoals MHR#27 zegt: liever links op het carter dan rechts op de uitlaat...


ik ben er ook al eens wege vliege8P was de vorige race in spa

is een gladde boacht in spa(zou zegge zal de foto hier plaatsen maar heb geen webspace:(

daar gaat de meetse mensen onderuit

jammer dat ik niet mee deed met de undurance:(:|
 
Back
Top