Vrije Training 30/31 juli Lelystad Weekend

30 x 40 euro = 1200 euro.. en dan word je een paar wedstrijden geschorst he (staat op de site), dus een paar wedstrijden lang 1200 euro verlies voor de SOBW.. dat wordt het einde van de SOBW..
Of die koningsklasse moet straks 500 euro voor de licentie betalen en 100 euro per wedstrijd :P


scooterracer said:
ws niemand en diegene die wel ontheffing heeft aangevraagd zal het zeer zeker niet krijgen denks, gezien de aggressieve houding van de sobw...

maargoed, tis een vrije training...

en wat willen ze doen? iedereen schorsen voor komende wedstrijden? :D:D lopen ze wel wat inkomsten mis denk en dan zullen ze zeer zeker volgend jaar een wat uitgedund scooterrijdersveld hebben, maargoed gezien de expi altijd nog de koningsklasse is en (top)scootervolk toch tuig is zal ze dat weinig boeien :D:D +ralf+
 
Pfff.. Wat een gedoe... :)

Als iedereen die wil gaan rijden, nu ook gewoon gaat rijden.. Het omslagpunt van de sobw zal rond de 15 rijders liggen.. Meer rijders kunnen ze gewoon niet missen..

Daarnaast: Hoe groter de groep die zich tegen hen keert, hoe minder mogelijkheden ze hebben/krijgen...

Helaas ben ik geen rijder, anders had ik gisteren nog van start gegaan als ik kon...:X
 
ivm dit gezeur zullen wij uit voor zorg maar toch niet komen!!

jammer!! veel plezier voor de mensen die wel gaan!! tot valkenswaard
jps racing team.
 
yamashi said:
ivm dit gezeur zullen wij uit voor zorg maar toch niet komen!!

jammer!! veel plezier voor de mensen die wel gaan!! tot valkenswaard
jps racing team.

Pff slappe hap man, laat je maar lekker intimideren...
 
Jarno.. Je laat je toch niet op je kop zitten??!!
Nu ben je de enige, die zo'n gezellig weekend laat verpesten door de SOBW..
Dat plezier gun je ze toch niet?!

yamashi said:
ivm dit gezeur zullen wij uit voor zorg maar toch niet komen!!

jammer!! veel plezier voor de mensen die wel gaan!! tot valkenswaard
jps racing team.
 
yamashi said:
ivm dit gezeur zullen wij uit voor zorg maar toch niet komen!!

jammer!! veel plezier voor de mensen die wel gaan!! tot valkenswaard
jps racing team.


Ellebel said:
Jarno.. Je laat je toch niet op je kop zitten??!!
Nu ben je de enige, die zo'n gezellig weekend laat verpesten door de SOBW..
Dat plezier gun je ze toch niet?!



Precies..

Hoe meer mensen er af haken, hoe minder sterk je medecollega's tegenover die SOBW (Suffe, Opstandige, Brommerevenement Weerders) staan....

Dus...niet zeiken, allemaal blazen, zodat de SOBW 3/4 van het veld op Valkenswaard wat wil maken, waardoor ze hun eigen races kapot maken...
 
BART#21 said:
Ik zal niet deelnemen aan de "vrije trainingen in Lelystad" Nu de SOBW A heeft gezegd zullen ze waarschijnlijk ook B gaan zeggen.
Ehm laat ik zeggen:
"Blaffende honden bijten niet"

:henko:

Mjah ik heb makkelijk praten als sprinter :X Je racelicentie verliezen vanwegen een organisatorische knoop in het regelement lijkt me ook geen prettig vooruitzicht :X

Ik verwacht zelf eerlijk gezegd niet dat ze er een big-point van maken op het moment dat het zover is. Net wat ik een aantal posts terug al zei, gewoon allemaal komen en dan ter plekke zien hoeveel mensen er willen rijden, ben je met voldoende mensen, dan gewoon rijden, ben je moet onvoldoende mensen, dan is de keuze individueel. Net wat ook al gezegd is, meer dan 15 deelnemers kwijt op een wedstrijd is best veel aan inkomen :rolleyes:
 
Jongens,

Ik heb gisteren een gesprek gehad met kees van Gaalen!

Als je de sobw een betreffende E-mail stuurd met je start nummer, naam enz. En natuurlijk dat je mee wilt rijden op lelystad.

Dan is het allemaal geen enkel probleem!

Ik ben er!!

Gr Kerv -:-
 
haha die opmerking van ge vind ik echt mooi over die staphorsters:P

en ellen heeft ook gelijk, je laat het toch niet verpesten?

En kvind ook slegt dat er nu mensen afhaken, waardoor ze de rijders die wel gaan demo knallen een beetje laten stikken...... het lijkt wel school:P als er een leraar te laat is zeggen ze allemaal we gaan naar huis, en 1 zegt van nee dat doe k niet, de rest durft niet meer en er worden 5 man flink genaait omdat die wel zijn gegaan, en de rest heeft toegegeven, zit tot 5 uur in de klas en geeft de leraar gelijk, zegt ja en amen en laat zich gewoon weer naaien en zit in ze vrije tijd te leren omdat de leraar te laat was.....

dat moet je dus niet laten gebeuren:P 1 voor allen, allen voor 1 :W hahaha
 
kijk eens aan! dit had k ook al wel verw8 eigelijk, want kees is zoon kwaaie nog niet volgens mij. ik had ook al geprobeerd contact op te nemen met iemand die me wat meer over die vrijwaring kon vertellen maar is nog niet gelukt. dat is dan wel jammer. maar snap ook wel dat die vrijwilligers niet hele dagen zeikende jongens als mij aan de telefoon willen hebben:D
 
als ze gewoon simpelweg vijf maand geleden m'n mail eens hadden beantwoord had dit alles niet eens geweest waarschijnlijk ...
 
Kerbinos said:
Jongens,

Ik heb gisteren een gesprek gehad met kees van Gaalen!

Als je de sobw een betreffende E-mail stuurd met je start nummer, naam enz. En natuurlijk dat je mee wilt rijden op lelystad.

Dan is het allemaal geen enkel probleem!

Ik ben er!!

Gr Kerv -:-

dat denk ik vast.... , laat hem maar persoonlijk contact met mij opnemen , als je contact met hun op wil nemen ben je 3 jaar verder...

zover ik weet is Nederland een vrij land , mischien dat er mensen in de sobw zitten die een beetje de Nazi uit willen hangen oid? ik weet het niet hoor...

laat ze nou eens gewoon mensen hun gang gaan , ze hebben er niks aan dat ze straks hun eigen ondergang bewerkstelligen....

mja , als er in Valkenswaard te horen krijgen dat we niet mogen rijden kunnen we altijd nog de races boycotten oid...
 
yamashi said:
6.9 In NEDERLAND mogen SOBW-licentiehouders uitsluitend deelnemen aan wedstrijden, demonstratieritten enz., die door of in samenwerking met de SOBW worden georganiseerd, tenzij schriftelijk ontheffing wordt verleend naar aanleiding van een door de deelnemer schriftelijk bij het bestuur ingediende aanvraag.

dus moet iedereen ontheffing aan vragen! of je mag trainen want dat staat er eigenlijk ook!! (demonstratieritten enz., ) dus allemaal lekker ontheffing aan vragen!!!

ik heb toen gelijk 23/7 voor mijn team ontheffing aan gevraagd maar krijg geen reactie dus vandaar!! als ik ontheffing heb gekregen komen wij natuurlijk ook!!

groetjes jarno
 
Back
Top