This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

VRC Evo Spirit

wel laten we het zo zeggen ik ben mijn lc blok aan het opbouwen (projecten: White Pearl) en daarvoor was ik een standaard verticaal blokje gewoon dus ja voor mij is het toch wat anders

VRC heeft al het werk gedaan, maar hoever ze zijn gegaan heb ik geen idee van ik vermoed alles wat in hun mogelijkheden ligt

Maar je moet rekening houdn dat het blok nog uit rodage moet komen, daarna zal het dus waarschijnlijk hoger gaan scoren


Oja bram voor je zo'n vragen stelt stel ik eerst voor om het project te lezen en nie te doorbladeren
 
Last edited:
rodage.. Nu is alles nieuw en perfect afgesteld. na 3x 150m sprinten zijn je drukveer/trekveren beetje van hun kracht kwijt, gewichtjes afgesleten... De score gaat enkel bergaf denk ik zo...

wil ook wel even zeggen dat het zeker een nette score is voor AC
 
Vinni kan echt beter zijn best doen hoor!

2Jaar geleden hadden we daar nog 18.7pk met een Evo Ac (was wel een Twins tuned pia blok met nodige malossi spullen )
 
Rodage = inrijden? Inrijden is nergens goed voor Paar goed warm laten worden en zuigerspeling goed zetten en er kan weinig gebeuren.

@ Renzoke, dat is ook geen vergelijking :/
 
@renzoke, het gaat hier wel om een verticaal blok, tuurlijk haal je vermogens van 18pk met een horizontaal, zelf boven de 20 ook.

Ik kan je maar vertellen wat ik gehoord heb van Cette, vinnie vertelde dat na rodage er een betere score zou uitkomen...
 
wat een off topic gelul , 15-16 pk met een mina vert ac blok wil ik wel eens zien,als je bewijzen hebt wil ik ze graag eens bekijken.
En met wat een setup was dat dan.

ON TOPIC NU!!

u scoot is echt mooi geworden,nu nog de kappen in mooi kleurtje en knalle maar.
Gaan er nog veranderingen komen aan je scoot??:winner:
 
ik heb het idee dat vrc een beetje bang is voor warmlopers..
was ik ook int begin hoor met mn evo ac dus timing heel laag gehouden maar scoorde zoown btje 19pk sae. nu ben ik er niet zo bang voor aangezien het toch kapot mag en ben ik inmiddels de 20.1 alweer gepasseert op mina. terwijl er nog een aantal verbeter punten zijn.

en het mooie ervan is dat het gewoon heel blijft.

ook ik heb al eens 16pk gezien op verti
 
Anders maakt er iemand maar een aparte topic voor deze discussie . Feit is dat cette 14.14pk heeft gescoord en dat het resultaat er zeker mag zijn .
 
Scooter staat safe afgesteld. Dus hogere score zou zeker gaan mits nodige verdere testbank werk.
Minarelli vert is geen piaggio ac, Renzoke 19.8 is er al gescoord met Piaggio ac, malossi cilinder, home tuned.
 
ik versta echt niet wat jullie allemaal met blaadjes taan te zwaaien 'ik heb zoveel pk!'
zijn het niet de prestaties op die 150m die belangrijk zijn?

en om alsnog over die pk vete te gaan zeveren:
mss dat vinnie hem nu safe heeft gesteld tot hij een paar sprints heeft meegemaakt. Daarna kan hij wel zien wat er nog meer uit te puren valt...

op Tuning For All zal hij met 14,1pk SAE staan, punt.
 
Wat telt is dat de topicstarter zijn doel heeft bereikt.
Proficiat ermee

Have fun with it!
Grtz Hans
 
@ blue rox twins: voor verti ac is dit echt wel goeie score

@ big b nrg: score is zonder koelfan op ontsteking ja, scheelde idd iets in score. Blok is niet standaard, maar max tuned. Sprinten doe ik inderdaad zonder koelfan. En 'vince@spirit' was echt wel verwonderd over hoe de sprinter rijdt voor een verti ac blokje hoor

@ vst : hoop ik ook

@ the black next: scoot komt gewoon in cameleon, al de rest blijft zoals het is

@ renzoke: ja natuurlijk, vergelijk anders een pia blok met mijn verti ac blok.... appels met peren vergelijken

@ abt sprint ac: al de kappen nog wat afwerken en in cameleon laten spuiten

@ jules w: thx

@ machiel: betrouwbaarheid stond inderdaad centraal bij het tunen van de onderdelen

@ devilskull: goed gesproken

@ spasta: groot gelijk en bedankt !

En voor de mensen die de 15-16 pk scores beweren, laat maar eens testbankgrafiek zien, en niet een simpele bewering

Grtz
 
nieuw filmpje

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=MZt-DlZIRVo"]YouTube - VRC EVO SPIRIT VOL. 2[/ame]

hoor het geluid weergalmen op het einde van het filmpje :love: :love:
-:- Mina Verti Power -:-
 
Last edited:
@ Jules_W: Gaat extreem goe vooruit :winner: ergens volgende week update van kappen denk ik

@ vince@spirit: dat is omdat ik deze keer VOOOOOL gas gaf -:-