haha, tzal weer wat worden, ik metal, gij techno en kevin (pimped van op SB voor de niet-kenners) hiphop...
anyway, tzal wel in het weekend moeten gebeuren he, zaterdag of zondag kan mij niet schelen, maar kga geen dag verlof nemen om ff doodleuk naar nl te rijden
tenzij je op een donderdag gaat, dan heb ik toch les, dus kan ik een dagje slapen wel laten vallen :z
Toch goed voorstel van mij he
iemand een voorstel of ik mijn secundaire vertanding ook moet veranderen of niet?
Mijn primaire MHR heeft rechte tanden, maar mijn originele secundaire niet..
Velen laten dit gewoon origineel, en sommige vertellen me dat als ik teveel met mijn vertandingen knoei, ik totaal niet meer zal optrekken.
Wat is jullie mening/ervaring hieromtrent?
Ik had gedacht aan polini secundair, omdat ik hier al goeie dingen over gehoord heb.
thx!!
trouwens ik had geen pvl van twins genomen die is moeilijk af te stellen neem een hpi digitaal of een eprom
GEEN andere secundaire vertanding steken, zijn er genoeg die enkel 13/44 hebben met 20+ pk en die kunnen het ook gewoon aan de grond houden, dus zal bij u ook zeker wel lukken met wat oefenen
braaaam, ik weet niet waar jij die info hebt gevonden maaruuuhhh
.....ABT ligt niet in Huizen, maar in Ouderkerk aan den IJssel.(kijk op abtuning.nl)
ABT ligt naast Rotterdam, en niet bij Amsterdam wat dus VEEL verder naar het noorden ligt.
En twins is gesitueerd boven limburg.