als je kijkt naar de bouten voor cilinder vast te zeten, zie je dat hij ze ook krom staat, volgens mij is het geen illusie maar door de paddock word de blok een beetje scheef geduwt denkik
mss dat subframe een beetje scheefgetrokken wordt doordat hij op de paddock staat, kweet het niet hoor. maar gij zult wel gelijk hebbenscooter staat idd beetje scheef door de paddock, maar het blok, de ophanging en de scoot zijn perfect recht en goed aan elkaar gevezen.
Daarnet nog eens gecontroleerd! :W
mss dat subframe een beetje scheefgetrokken wordt doordat hij op de paddock staat, kweet het niet hoor. maar gij zult wel gelijk hebben
Nielsj zegt toch niet dat z'n subframe scheef is door de "power" ?? Alleen door de paddock , het hele gewicht word nu maar op 1 plaats ondersteund en daarom.
Echt vet project , ben benieuwd naar het eindresultaat en het uiteindelijke vermogen
waarom zou het subframe scheefgetrokken zijn ?bij mij weten heeft deze scoot atlijd met 50cc dr gelopen dus , door de power van de Dr zal het subje scheef getrokken zijn hihi
nie voor het een of ander, maar ip jon bewijs foto staat jon wiel ook nie 100% recht op het frame ze, als ge (heel) goed kijkt staat het een beetje scheef :s
Nee hou u 21mm daarmee score je het beste.
Kzou eerder wa aandacht besteden aan je Frame maak het paar kilos lichter dat voel je echt bij het sprinten want je scoot gaat naar de zware kant zijn.
Ik had geen goede uitlaat in heule en harelbeke maar men frampje was merkelijk lichter dan de andere daaraan heb ik mijn 2e en 3e plaats te danken.
groetjes
vet project:W vet dat je een verticaal blok gebruikt