DarkSaiyan
EVO pk's
ik heb gezocht en gediscusseerd... maar wil toch ff van paar tuners dit weten...
het betreft een gilardoni, als je de timing 192/128 neemt, met blowdown 32.
ovale uitlaatpoort met breedte 37mm.
stel dit zou goed lopen op c20...
is het dan niet beter om de cilinder van boven af te draaien zodat je de blowdown behoud en zo de uitlaatpoort op 199graden ?
zal dit geen extra vermogen op leveren als er een enkele ovale uitlaatpoort is, is de '' time-area '' dan niet groot genoeg, zal dit verholpen worden met fluiters ?
sorry maar wil dit gewoon ff weten, anders raak ik in verwarring (als ik dat nu al niet ben )
het betreft een gilardoni, als je de timing 192/128 neemt, met blowdown 32.
ovale uitlaatpoort met breedte 37mm.
stel dit zou goed lopen op c20...
is het dan niet beter om de cilinder van boven af te draaien zodat je de blowdown behoud en zo de uitlaatpoort op 199graden ?
zal dit geen extra vermogen op leveren als er een enkele ovale uitlaatpoort is, is de '' time-area '' dan niet groot genoeg, zal dit verholpen worden met fluiters ?
sorry maar wil dit gewoon ff weten, anders raak ik in verwarring (als ik dat nu al niet ben )