Vraagje mbt DR70 & std pijp

Originally posted by Aidix
Als je serieus standaardtuning wilt doen kan je toch beter so'n Giannelli vervangingsuitlaat halen, die presteren beter dan het 'echte' origineel. Zeker nu er tegenwoordig ook katalysator shit in zit zijn ze echt niet meer vooruit te branden.

katalysator brand je der toch uit dan? beetje benzine in je uitlaat, aansteken, fik fik.
 
ik had zelf ook dr 70 betje bijgewerkt tot wat zon beetje kan bij deze cilinder, naja een standaart uitlaaat zal nog een ebetje inhouden hij is niet exht hoogtoerighea maar je kan er wel wat optrekpower in ophalen, veel sucses
 
Originally posted by ModKid
katalysator brand je der toch uit dan? beetje benzine in je uitlaat, aansteken, fik fik.

Mijne is al met het eerste rondje DR70 al weggevonkt :p
Verder heb ik al even door de computer wat dingen laten berekenen.

Met 9000 toeren wil ik een 180graden uitlaatpoort timing hanteren.
Uitlaatpoort 35mm breed (74,5% v/d boring)

Dit leek me wel wat :), woensdag/donderdag gaat het gebeuren..
 
laat ff weten hoe het afloopt, daarnaast wel ff een poortmap posten :p en pics pics pics, btw hoe hard ga je op de teller met die sr van je, heb ff filmpie gezien, maar je ging tot 50km/u ofz
 
Last edited:
Originally posted by Meneer Eric
Mijne is al met het eerste rondje DR70 al weggevonkt :p
Verder heb ik al even door de computer wat dingen laten berekenen.

Met 9000 toeren wil ik een 180graden uitlaatpoort timing hanteren.
Uitlaatpoort 35mm breed (74,5% v/d boring)

Dit leek me wel wat :), woensdag/donderdag gaat het gebeuren..

35mm is 67.8% van de boring hoor. houd je wel rekening met gecorrigeerd en ongecorrigeerd?
 
Back
Top