vraagje aan die ene persoon met de speedfight + for race

lenno

Koekwaus Racing Team
ja ehm ik ben je naam ff vergeten, maar je hebt al es een foto met daarop je mhr cilinder en je for race gepost ergens. zou je die alsjeblief nog es hier willen posten ???

ik ben namelijk honda + peugeot bochten aan het vergelijken voor mijn "peugeot onderdelen op x8r" project
biggrin.gif
ik wil namelijk een for race van peugeot op me x8r hebben, de bocht moet hetzelfde zijn bij beide geloof ik.
 
Advertisement - register to remove this

volgende update van het forum, kan je gewoon berichten naar elkaar sturen via het forum, dat is dan wel handig
 
das wel een goed idee ja.

maareh, me peug. projektje is al voorbij helaas
frown.gif
. ik heb net een nrx van een peug. gepast (zo'n mooi frans model ofzo, zat trouwens onder een AC) maar het past net niet met de koelkap en met wat spul van de oliepomp, errug klote....
de 70cc malossi had wel gepast, als de tapeindgaten uitgeboord werden, maar daar ga ik ook niet meer aan beginnen want dan moet ik weer een honda uitlaat aan gaan passen enz.

errug jammer dus weer. een for race ofzo zit er voor mij niet in
mad.gif
 
Heej Lennaert, je kan die uitlaat toch laten aanpassen?
Ennuh, past een cilinder van Peugeot wel op een Honda? Heb je het dan al geprobeerd?
Heb je eigenlijk een LC of een AC uitlaat erop geprobeerd? De bocht van de LC is namelijk net iets ruimer
wink.gif


Greetz
 
de cilinder heeft er niet op gezeten, ik heb hem naast de Metra Kit gehouden, en de hele zooi opgemeten, de hoogte enzo is allemaal goed, en het enige verschil is dat de tapeind gaten te klein zijn, dus ff uitboren. en dat de uitlaat flens ietje verdraaid staat. dan rest alleen nog de vraag of ie past onder de koelkap, en weet ik dus ook niet.

de nrx weet ik niet of ie special voor AC is, maar hij zat op een luchtgekoelde Eliseo, zo'n groot ding weet je wel, en hij paste daar gewoon goed op. alleen heb ik geen zin om dit allemaal te gaan proberen met die uitlaat, er is nu niks aan verbouwd, want ik zou er pas wat voor betalen als ik hem kon gebruiken, maar lukte gewoon niet door ruimtegebrek enzo.

echt balen
frown.gif


[This message has been edited by X8R-LeNnY (edited 07 March 2001).]
 
Back
Top