This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Video/Foto Topic Brommersprint Damwoude 5 Juni

Heeft die Ice nog gereden die samen met die Fabrizi runner was?
Dat ding naaide bijna vast op Klaaswaal :X

Mja als die hier mee leest zou die dan eindelijk eens doorhebben dat ie normaal af moet gaan stellen :?

S`acht said:
volgens mij moet die fabrizi runner hier wel meelezen volgens mij, hoe kan het anders hij was op klaaswaal, jubegga en nu damwoude en ik denk dat hij hier wel zoek achter meetings en zal wss ook naar fotos kijken, dus hij leest mee

boeie, hij zal et weten ook

[R]unner [R]eloaded said:
Heeft die Ice nog gereden die samen met die Fabrizi runner was?
Dat ding naaide bijna vast op Klaaswaal :X

Mja als die hier mee leest zou die dan eindelijk eens doorhebben dat ie normaal af moet gaan stellen :?

De ice is van het zusje van de eigenaar van de fabrizi runner, die fluor gele/oranje met die evo spullen er op is ze broer.
Afstellen laten ze doen.....
Iig wel de runner me de evo erop.

jeroenvankimmenade said:
blokkeren achterveer?
Wordt je toch van dat ding af getrild man
En je frame krijgt behoorlijke klappen. Maar er reden er veel met stang ipv veer.

ik head veel meer verwacht van die fabrizi runner, viel me zwaar tegen :|
maargoed voor de rest was het vet. Evert met stro ollum
maja volgende keer zeker weer maar dan MET scooter

kleine said:
De ice is van het zusje van de eigenaar van de fabrizi runner, die fluor gele/oranje met die evo spullen er op is ze broer.
Afstellen laten ze doen.....
Iig wel de runner me de evo erop.

Door wie ??

Ik vind het veel te veel gedoe Gaat misschien wel beter, maar met een langer blok scheelt het ook al een stuk.

Nee, daar bedoelt ie denks mee dat iedereen moet nokken met het gekwebbel en bewaar dat voor de theekrans ofzo:X

Facilly said:
De foto's van areafanatic zijn btw down...
Als iemand webspace heeft mag wel een pm sturen en dan stuur ik de filmpjes en de foto's wel door

grtz

oeps.. had je bericht gereplied... alleen die is gegenereerd door sf.net....

nu heb je als het goed is mail...

Gsus die bolle evert kan ook nix hebben
wat lag hij lief naar de hond van Dominique te slapen whahah

zijn er niet meer foto´s of post niemand ze! kon helaas gister niet heen! moeke was jarig! mazzol! en stuur die foto´s!~!

ik had beloofd gister de foto's al te uppen, maar wegens huge hoofdpijn aanval is daar nix van gekomen..
ik ben er wel mee bezig