Verzekering (project)

voor race auto`s (dus puur voor op het circuit ) bestaan er wel verzekeringen voor matiriele schade , alleen deze zijn dusdanig hoog dat je veel voordeliger uit bent om de opgelopen schade zelf te vergoeden.
(als iemand JOU aanrijd moet je het trouwens ook zelf betalen ook al is het duidelijk jou schuld niet)

Mark.S said:
Ik maak maar even van dit topic gebruik, ik heb een vraag:

Wat is een goede, goedkope bromfietsverzekering?

Ik betaal nu 250 euro, is dit normaal?
Ik weet niet hoe oud je bent en waar je woont, maar 250 euro is wel erg veel. Toen ik 16 was en in Maastricht woonde betaalde ik 180 euro bij Univé, nu zijn we wel een paar jaar verder maar een verhoging van 70 euro lijkt me wat veel.

Ik heb nu Orion Direct (http://www.oriondirect.nl/bromkent1.html) en dat is volgens mij een van de goedkoopste verzekering die er is en die verder ook goed is.

EDIT: Ik betaal bij Orion Direct voor een heel jaar met kenteken €131,- en €89,- (tot en met 1 januari 2007), dat met 18 jaar. Dus dat is wel gunstig :D

Erik.

wel bekend op het forum daarvan was ook ze aerox gejat en de verzekering betaalde al ze opvoer onderdelen ook terug.. (speed pvl rotor c21 etc etc)

Mark.S said:
Ik maak maar even van dit topic gebruik, ik heb een vraag:

Wat is een goede, goedkope bromfietsverzekering?

Ik betaal nu 250 euro, is dit normaal?
Univé en Orion Direct zijn over het algemeen niet zo duur. Ik heb de laatste, tot 19 was ik iets van 200 kwijt en nu (19+) de helft :D

Dat komt omdat ze bij Univé met leeftijdsklasses werken, bijvoorbeeld van 16 tot 19 en bij Orion het gewoon per leeftijd gaat, dus elk jaar is een leeftijdsklasse apart.

klotezooi k ben net aangehouden door die popo's ( had toch het lef niet om het gas los te trekken) en krijg nu boete voor niet verzekerd :( wordt bepaald door OvJ maar weet iemand toevallig hoe hoog die bekeuring kan zijn ? anders kan die alweer in de verkoop

zonder verzekering was iets van 60 euro bij mij toen was ik vergeten verzekering over te zetten op me scooter en toen ook aangehouden

Back