Verzekering ter plaatsen regelen.

eurokit

Broem Broem Pff Pff
Kan misschien aan een andere ludix komen..

Heb alleen geen Internet op me mobiel, verwacht ook niet dat ik een verzekering bij de eigenaar kan regelen.

Bestaan er tegen woordig niet meer iets zoals internet cafes of zo, waar je een pc kan gebruiken en daar een simpele verzekering (zoals bij de hema) kan afsluiten.

Hoef verder geen printer te hebben, alleen een pc met internet voor een korte duur..

Iemand suggesties wat ik kan doen?
 
Advertisement - register to remove this

Dat kan je via de telefoon doen, on-line of gewoon even bellen.
Informeer even bij de verzekeringsmaatschappij waar je hem wil verzekeren.
Dan weet je ook gelijk welke gegevens ze moeten hebben, dat is een "voorlopige dekking".
Wij doen dat ook ter plaatse, als we naast de scooter staan, en de koop doorgaat.
 
heb ik gewoon telefonisch gedaan. door een storing bij mijn vaste verzekeraar kwam ik (wel een uur later) uiteindelijk bij een andere terecht waar ik tenminste ook no-claim kan opbouwen, wat bij de oude niet kan?! (Centraal Beheer niet, ANWB wel)
 
Ik bel altijd ook al heb ik internet.
Ik houd wel van die directe bevestiging.
wel opletten dat ze je kenteken goed noteren! heb ooit een auto in de verzekering gezet, waarbij ze de Y hadden genoteerd als een I (die nóóit in kentekens zit!) kreeg ik 2 maanden later een waarschuwing van de RDW dat ik onverzekerd rondreed!
 
Maar wat als het net nog voor 17:00 uur is en de kantoren gaan sluiten (want iedereen is klaar met werken en willen naar huis)
Post automatically merged:

Zoals iedereen zegt, even bellen. Verzekering opzeggen/starten is in 2 minuutjes gedaan over de telefoon

Ook bij de hema? Zoek gewoon iet simpels zodat ik legaal kan rijden naar huis..



Sorry dat ik niet de aller nieuwste mobiel heb.. (honor c5) maar vind het behoorlijk irritant werken als ik het via wifi probeer.
 
beetje verzekeraar heeft daarvoor nog mensen zitten tot 20:00 of 21:00! tip: als het bij de hema niet telefonisch gaat (lijkt er niet op) meeste verzekeringen zijn binnen 14 dagen opzegbaar: verzeker je bij 1 van deze, wil je andere, binnen die tijd overstappen! (misschien kan je 'm zelfs van tevoren thuis verzekeren als je kenteken al weet, opzeggen als het 'm niet wordt?
 
beetje verzekeraar heeft daarvoor nog mensen zitten tot 20:00 of 21:00! tip: als het bij de hema niet telefonisch gaat (lijkt er niet op) meeste verzekeringen zijn binnen 14 dagen opzegbaar: verzeker je bij 1 van deze, wil je andere, binnen die tijd overstappen! (misschien kan je 'm zelfs van tevoren thuis verzekeren als je kenteken al weet, opzeggen als het 'm niet wordt?


Was ook aan het denken om hem thuis te verzekeren.(al was het maar voor de ene dag). Weet alleen de meldcode niet.. Dus kom je ook geen stap verder.

Die kan je alleen maar weten als je:

1. Het frame nummer hebt gezien.. (gaat iemand je niet laten zien als je 30km verder zit)
2. Ook kenteken bewijs zal hij niet laten zien..

Alleen ter plaatsen zal de meldcode in te zien zijn.. Maar dan kan ik die verzekering niet regelen..


Of ik moet maar de meldcode van me vivacity in kloppen.. (wetend dat hij toch niet klopt)

Maar hopelijk krijg ik dan i.i.g de verzekering afgesloten, en heb ik teminste iets geldigs, dan dat je geen verzekering hebt.
 
Was ook aan het denken om hem thuis te verzekeren.(al was het maar voor de ene dag). Weet alleen de meldcode niet.. Dus kom je ook geen stap verder.

Die kan je alleen maar weten als je:

1. Het frame nummer hebt gezien.. (gaat iemand je niet laten zien als je 30km verder zit)
2. Ook kenteken bewijs zal hij niet laten zien..

Alleen ter plaatsen zal de meldcode in te zien zijn.. Maar dan kan ik die verzekering niet regelen..


Of ik moet maar de meldcode van me vivacity in kloppen.. (wetend dat hij toch niet klopt)

Maar hopelijk krijg ik dan i.i.g de verzekering afgesloten, en heb ik teminste iets geldigs, dan dat je geen verzekering hebt.
Genoeg verzekeringen na 18:00 telefonisch bereikbaar. Die halve euro prijsverschil per maand moet ook niet uit maken.

Bij een auto vraag je ook gewoon de meldcode.
Geeft toch gewoon aan dat je die nodig hebt voor de verzekering.
Zo moeilijk is het allemaal niet.
Kan me niet voorstellen dat iemand de meldcode niet geeft van een paar 100 euro scootertje.
Wel een beetje storm in een glas water hier.
Een belletje is zo gepleegd en is hij terplekke verzekerd. Nergens last van, nergens geen zorgen over. :D
 
De meeste verzekeraars en -adviseurs kunnen op basis van het kenteken een voorlopige dekking afgeven. Dan kun je vooraf het kenteken doorgeven en de eerstvolgende werkdag na de eventuele koop de meldcode doorgeven. De verzekering wordt dan gewoon opgemaakt met de datum tenaamstelling als ingangsdatum.
 
Bij Mac Donalds , heb je Gratis WIFI. en kan je On-Line.

Dat is wel een goede tip.. Moet die daar natuurlijk wel zitten. Denk niet dat hij daar zit.

Moet natuurlijk wel de website goed op de telefoon werken.. Als die website er verrot op de telefoon eruit ziet en kan daarom de verzekering niet afsluiten (omdat het niet goed werkt) zit je nog met handen in het haar)



Zit ook iets in me hoofd om gewoon maar een nummer van een meldcode in te type (het is i.i.g genoeg om er mee naar huis te rijden..

Bij hema kan je gewoon voor 1 dag een verzekering nemen.. Zeg je hem de andere dag op.. En vraag je dan opnieuw een aan maar dan met de juiste meldcode.
 
Elk Winkelcentrum heeft tegenwoordig Gratis Wifi , Oa Bruna , waar je kan overschrijven < Albert-Heijn , Jumbo... etc etc .
Maaruhhh... Ik neem aan dat de Verkoper ook Internet heeft ....
 
Elk Winkelcentrum heeft tegenwoordig Gratis Wifi , Oa Bruna , waar je kan overschrijven < Albert-Heijn , Jumbo... etc etc .
Maaruhhh... Ik neem aan dat de Verkoper ook Internet heeft ....

Denk niet dat een vreemde bij de verkoper hoeft aan te kloppen..
Post automatically merged:

Je bent in nederland nooit meer dan 15 minuten van een mcdonalds vandaan. De AH heeft trouwens ook gratis wifi

Ligt eraan of je die afstand moet lopen of je met een auto gaat. Lopend ga je die 15minuten nooit redden.. Of jou dorp heeft er misschien 3 in elke uithoek staan.
Post automatically merged:

Elk Winkelcentrum heeft tegenwoordig Gratis Wifi , Oa Bruna , waar je kan overschrijven < Albert-Heijn , Jumbo... etc etc .
Maaruhhh... Ik neem aan dat de Verkoper ook Internet heeft ....


Kan je misschien vertellen hoe je erop komt..

Is toch gewoon naar wifi zoeken gaan op de mobiel, maar heet dat netwerk dan ook gewoon de naam van het bedrijf of iets cryptisch?
Heb locaal wifi nog nooit gebruikt.
 
Zit ook iets in me hoofd om gewoon maar een nummer van een meldcode in te type (het is i.i.g genoeg om er mee naar huis te rijden..

Bij hema kan je gewoon voor 1 dag een verzekering nemen.. Zeg je hem de andere dag op.. En vraag je dan opnieuw een aan maar dan met de juiste meldcode.
nee hoor, verkeerd nummer/letter is niet verzekerd, dan kan je net zo goed heel voorzichtig onverzekerd naar huis rijden.
 
Je kan toch het nummer van de verzekering opslaan op je tel?? Enra bijvoorbeeld kan je bellen als ook vele anderen zoals anwb. Je maakt t voor je zelf moeilijker als nodig. Ik belde gewoon de anwb op en werd geregeld.
 
Kan je misschien vertellen hoe je erop komt..
Je gaat naar wifi-instellingen en maakt verbinding met dat netwerk.
Je krijgt gewoon een schermpje waarin je alleen maar hoeft aan te klikken dat je het eens bent met de voorwaarden en dat je, je er aan houdt.
Meerdere opticienketens hebben deze gratis wifi verbindingen ook die overigens door Ziggo worden geleverd.
 
Back
Top