Ongeluk gehad scooter verzekering/

chupachups

New Member
Ik heb een eenzijdig ongeluk gehad met mijn scooter, ik heb een all risk verzekering dus kan het gewoon laten verzekeren. Echter heb ik een band met niet genoeg profiel en werkt mijn achter rem niet zo goed, de verzekering wil nu een expert sturen om naar de schade te kijken. Mijn vraag is of mijn uitkering van de verzekering kan worden afgekeurd omdat mijn band en rem niet goed waren?
 
Advertisement - register to remove this

Dit kan zeer zeker.
Voorals al het ongeval te herleiden is naar het slecht functioneren van de remmen en of wegligging door een kale band.
Neem de polis erbij daarin staat ongetwijfeld dat de technische staat van het voertuig in orde moet zijn.
 
Zolang jij een social media account hebt met een scooter erop gelijkend aan de schadescooter en een verjaardag die ieder jaar op 09 augustus gevierd wordt en een voorliefde voor lollies met een vruchtensmaak en op een forum de technische staat toelicht ten tijde van het ongeval, dan valt er wel iets samen.
Groet,
 
Zeer onverstandig om dit soort vragen op een site als deze te doen.
Achteraf aanpassingen doen na een ongeval werkt fraude in de hand.
Let op: ik zeg niet dat dit in deze zo is, maar de suggestie is wel gewekt...
Verzekeraars zijn niet achterlijk en kijken hoogstwaarschijnlijk mee.
 
Overweeg ook of het voordeliger is om de schade zelf te betalen. Je hebt een eigen risico en je gaat weer terug in schadevrije jaren (of weken) en ga je ook nog meer premie betalen.
 
Back
Top