Verzekering bij project scooter

Ok thnx voor het antwoord op mijn vragen,

@ andere vraag, kw's kan je ook niet omzetten in snelheid, een trekker heeft bijv ook heel veel kw maar rijd ook 45.
 
als je een tractor (alle andere factoren van hoe je dat wil doen ff niet meetellen) op een politie rollerbank zet zal die maar 0.5 kw oid hebben. De rollerbanken meten dus de snelheid en rekenen die heel krom om naar KWs.
 
Arnie said:
Bij een legale meeting is er soms wel eens een rijders verzekering afgesloten.
Je bent niet verzekerd als er duidelijk wordt gemaakt dat het sprinten op eigen risico is.

Voor de grotere meetings wel, maar ik denk als je op een illegale meeting op afgesloten terrein iemand aanrijd, nogsteeds een probleem hebt?
 
Illegale meetings was ik niet van plan, meer meetings zoals lelystad, speelmansplaten etc, maja ik mag van me ouders niet rijden als ik nie verzekerd ben dusja zit niks anders op.
 
Ik denk dat je dat het beste bij de organisatie kan navragen van de betreffende meeting hoe het geregeld is.
 
maja ik mag van me ouders niet rijden als ik nie verzekerd ben dusja zit niks anders op.
Het heeft geen zin om je scooter te verzekeren.
Zijn constructiesnelheid is veranderd, en dus is de verzekering automatisch ongeldig.
Als je een ongeluk veroorzaakt ben je alsnog de sjonnie, omdat de verzekering gewoon zijn handen van je af trekt.
Opgevoerde brommer ongeluk = eigen schuld, dikke bult.
 
de meeste legale meetings regelen enkel een evenementen vergunning met aansprakelijkheid voor derden etc.

Rijdersverzekering is amper te regelen, daarom vraag ik met ook soms af wat voor soort verzekering Jubbega/Damwoude/Genemuiden regelt. Waarschijnlijk WA verzekering, maar ik vermoed dat als je wat tegenkomt alles op eigen risico is voor jezelf...

Daarom probeer ik nu ook verzekering voor de competitie duidelijk rond te krijgen, want niemand heeft volgens mij ooit geinformeerd hoe het met de andere sprints als Jubbega echt zit...
 
Back
Top