This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Verzekering (project)

nickaerox2003

NickAerox2003
Ik heb hierop al gesearched maar niet egt een duidelijk antwoord kunnen vinden.
Dus mijn vraag was nou : Hebben jullie je projectscooter verzekerd ?
Ik ben kortgeleden 18 jaar geworden, en ik heb mijn straataerox verkocht.
Nu was ik van plan om binnenkort een andere snellere Aerox te kopen (ao Manston II) en hier dan af en toe met mooi weer, in de omgeving van mijn huis mee rond te rijden.
Zou ik hem voor die paar keer in de maand dat ik ermee rijdt verzekeren ?
Graag jullie mening

tuurlijk verzeker je hem even, als er wat gebeurd (wat jou natuurlijk nooit overkomt ) ben je zwaar de lul beter betaal je gwoon ff 160 euro weet je cker dat je geen problemen krijgt.

en dan gaat de verzekering zeuren dat je scooter is opgevoerd en keren ze geen geld uit dus zal je tog alles zelf moeten betalen
en dat de politie tog wel je scooter in beslag neemt ookal heb je een verzekering
jammer dat het niet werkt het is gewoon geld weg gooien zo'n verzekering voor een project scooter
het is te gevaarlijk om op de weg te rijden als er wat gebeurd jij bent altijd de lul

idd en trouwens voor project scooter zou ik er zowie zo al niet mee op de baan gaan het is gewoon veel te gevaarlijk en ook onder meer voor de flikken
plus niemand wilt zijn scooter kwijt en zeker als het een project is kost veel te veel geld

Renz P. said:
Maar als je ermee gaat sprinten, moet je hem dan verzekeren?
Nee, niet als een gewone scooter. Net zoiets als een circuitauto zeg maar, die hoeft ook geen apk etc te hebben

Wel verstandig om de bovenstaande verzekering te hebben bij het sprinten idd...

ik denk dat je ook aan de verzekering aan moet kunnen tonen wat het gekost heeft, dus ik zou zeggen laat ff een offerte of rekening opstellen oid.

FRANQ said:
zou je een projectscoot kunne verzekere tegen diefstal?

Je kan alles laten verzekering van linker bil tot project scooter dus waarom niet Vraag is alleen hoeveel het je gaat kosten als je het niet via een normale WA dekking(+extra's) doet.

Tormentor said:
als je scooter binnenstaat als die word gestolen valt het onder inboedel verzekering

dat feest gaat niet door

een maat van mij witte zip 2000 twee weken oud evo,hebo racing 2 en je kent het wel.. scooter na twee weken gestolen alle bonnetjes had ie nog.. verzekering betaalde niets uit omdat er geen orginele cilinder op zat! dit is echt gebeurd weg geld,weg scooter

Hoe gaat dat met andere 'raceobjecten' dan, als auto's en motoren? Zijn daar geen speciale customverzekeringen voor ofzo... Lijkt me wel...

Mechanic said:
Hoe gaat dat met andere 'raceobjecten' dan, als auto's en motoren? Zijn daar geen speciale customverzekeringen voor ofzo... Lijkt me wel...

voor auto's wel, deze kun je bijverzekeren als je b.v. voor duizenden euro's audio en beeld er in hebt zitten. de verzekering kan dan wel eisen dat er een scm gekeurd alarm op komt. ook kun je auto's laten taxeren als je er veel aan verbouwd hebt, en hem dan voor het getaxeerde bedrag verzekeren tege diefstal e.d.

zou je een scooter niet kunnen laten taxeren, en met de taxatie papieren naar de verzekering gaan en heb op die manier verzekeren alleen voor diefstal ofzo ?? moet tog kunne lijkt me.. en dan onder de voorwaarde dat er een goed gekeurd slot op komt oid..

Ik maak maar even van dit topic gebruik, ik heb een vraag:

Wat is een goede, goedkope bromfietsverzekering?

Ik betaal nu 250 euro, is dit normaal?