Originally posted by churchester
ik denk zelf wel dat hij in het rijtje speed evo menston thuis hoord
komt door die slag dat het een "80cc " is.Originally posted by churchester
ik had een vraagje:
hoeveel cc is een malossi speed precies toch ook 74 of 76 cc.
en hoeveel een fabrizi die is toch geen 80 cc rond ook 7x cc (78 of 79)
dacht ik 8P
Originally posted by Gmuze
Als je in de top wil mee draaien zou ik voor het vertrouwde spul gaan. Wil je boven de top uitkomen, dan moet je wat radicalere stappen nemen he. Al denk ik dat je met een fabrizi kit geen verkeerde dingen zal doen. Afwerken kan altijd verholpen worden en slechte wand ben je ook zo vanaf, het kost alleen wat. Ik zou alleen met het probleem zitten; dat je met de 80cc kit niet mee mag doen met alle scooter sprints (met de 70cc) en de 70cc kit lijkt me een stuk minder aangezien ze van de 80cc set zeggen dat ie 22,5pk moet kunnen scoren.
Wie niet waagt wie niet wint.
Originally posted by Big B NRG
Voor mij dus ongeveer dezelfde reden...maar misschien komt er nog iemand met een heeeeeel erg overtuigend argument
je neemt gewoon een risicootje. maar denk maar niet dat je door een dr met technigas wordt geblaast. Het enige wat mij een punt lijk is, wat moet er aan mijn carter gedaan worden en kan ik dat zelf of kan iemand anders dat.Originally posted by Big B NRG
Voor mij dus ongeveer dezelfde reden...maar misschien komt er nog iemand met een heeeeeel erg overtuigend argument
Originally posted by N.AREA
je neemt gewoon een risicootje. maar denk maar niet dat je door een dr met technigas wordt geblaast. Het enige wat mij een punt lijk is, wat moet er aan mijn carter gedaan worden en kan ik dat zelf of kan iemand anders dat.
Originally posted by Jurrie
Wanneer je slag groter wordt staan de poorten langer open... en krijg je misschien een betere vulling/ relatief minder vervuild mengsel
Originally posted by EGT
....................Ik denk als je zomaar ff een lange slag krukas gebruikt op een korte slag cilinder, dat er zeeer veel aanpassingen nodig zijn om dit normaal te kunnen laten lopen, zoniet bijna onmogelijk..........
Originally posted by R5 man
Kun je dan niet een zuiger van een team pakken. Want een zuigertje welke bestemd is voor een 85 mm rod, heeft zijn piston die 4 mm hoger liggen. Dan ben je toch klaar? Of praat ik nu poep?
Heb de zuigers van een team en een gewone MHR naast elkaar gehouden en dat viel me op.