verschil tussen carbs.

Tjeerd.W

gaat ie hard he?
hallo,

waar zouden jullie voor kiezen en waarom?

09357 VHST 28mm.
Allernieuwste type Dellorto. Met platte gasschuif en olie en vacuum aansluiting op de carburateur zelf. Sproeiers makkelijk te wisselen (type sproeier van 17.5mm) Chokeknop voor manuele bediening.
Type: VHST 28 BS.
Maat: 28mm.
Diameter voor: 35mm.
Diameter achter:50mm.
Past op oa: Alle scooters en schakels.
Let op: Gratis bezorgd in NL.
€ 119,95

of een keihin 28mm.

groeten
 
Advertisement - register to remove this

Prijs van een Dell Ortho is igg een stuk beter. Ik zou zeggen test de DO.

Keihin is nu wel alg. bekend dat dat prima loopt. En van een Mikuni is dat ook bekend.
 
ah in dat geval is het cker de moeite waard om een DO aanteschaffen. prijs is aantrekkelijk en als hij makkelijk aftestellen is, dan is het al helemaal mooi. sproeiers zijn ook makkelijk aan te komen.
 
Dit DO verhaal gaat dus over de keihin 28 ?? lijkt mij ??.
iig ik heb de 26mm VHST in de handen gehad en het is en ovale schuif met vlakke kanten (dus wel vlakschuif oke :p) (Zelfde principe als de 28mm)
Zag er erg netjes uit moet in principe beter lopen dan de keihin 28 DO, je gasreactie moet met de VHST iig beter zijn.
Tis nu aan jou de keuze wat je wil qua geld,
voor betere prestaties zou ik voor de VHST gaan.....
 
Als je echt een supermooi carbje wil, neem dan de VHSA 28

vhsabpicture.jpg
 
Het gaat hier toch om carbs met een andere schuif dan een ronde? En volgens mij is de carb op het plaatje een ronde schuif...

edit// nu weet ik het niet meer zeker, de gasschuif lijkt idd wel vlak. //edit
 
Originally posted by streetje
Het gaat hier toch om carbs met een andere schuif dan een ronde? En volgens mij is de carb op het plaatje een ronde schuif...

edit// nu weet ik het niet meer zeker, de gasschuif lijkt idd wel vlak. //edit

Die op mijn plaatje is zo plat als het maar kan.
Dan is er ook nog de VHSG die ze van mij wel in een 28/30 versie mogen uitbrengen.
Deze is hand-build voor Het Aprilia Word Champion Racing team.
En nu ook voor meer mensen te krijgen. helaas alleen in 39.40 en 42mm
 
Ik ga met Ivo mee, 120 euro voor een DO 28 VHST is wel erg goedkoop... Vind het wel erg mooie carb's moet ik zeggen... Jeroen van Kimmenade heeft de 26mm-versie, en dat ziet er echt prima uit :)

10-1.jpg


10-3.jpg


copyright @jeroen :)
 
Die zwarte DO is geen VHSA
De VHSA is een normaal gecoate carb. Ik had de 30mm versie , was erg fijn met afstellen en met zn prestaties.
Enige nadeel is zn omvang.

Hier het verschil tussen een 28mm DO phbh en de 30mm VHSA
25mmvs30mmvlak4.jpg
 
Back
Top