Verschil Overrange

Status
Not open for further replies.

MHR D.H. Tuning

21,2 pk runner
Op scootparts staan twee verschilende soorten overrange sets van Malossi. Het model 2000 die kost 185,95 en de normale Overrange waar de fixed poulie er ook bi jzit en die kost 256, nog iets ;)
Maar nu wil ik eigenlijk de verschillen daartussen weten kan ik beter het model 2000 aanschaffen en daar de losse poulie extra bij halen of moet ik de normale nemen. Heeft het 2000 nog voordelen? Ik hoop dat iemand mij kan helpen aan wat informatie over de beide overrange sets.

Advertisement - register to remove this

bij de nieuwere pia modellen die 134mm poulies hebben, hoef je volgens mij niet eens een fixed poulie te kopen. ik weet het niet helemaal zeker, maar ik zou gewoon die overrange halen zonder fixed poulie.

het verscheel:

Oude type cartes hebben een kleine fixed poulie en torque dan de nieuwe carters van piaggio lc.. Daarom moet je bij de oude carters fixed en torque kopen van malossi zodat ze even groot zijn. De nieuwe type hebben al grote poulies die net zo groot zijn als de fixed en torque. daarom heb je aan de torque al genoeg.

Verder als je gesearched had.. had je ook al je antwoord gehad.

Originally posted by Gizmotreme
het verscheel:

Oude type cartes hebben een kleine fixed poulie en torque dan de nieuwe carters van piaggio lc.. Daarom moet je bij de oude carters fixed en torque kopen van malossi zodat ze even groot zijn. De nieuwe type hebben al grote poulies die net zo groot zijn als de fixed en torque. daarom heb je aan de torque al genoeg.

Verder als je gesearched had.. had je ook al je antwoord gehad.

precies wat ik dus dacht :p

Status
Not open for further replies.
Back