verschil overrange mallosi?

monstar

monstar
Weet een van jullie het verschil tussen de 2 overrange sets van malossi op scootparts namelijk deze: 61-11440 Aandrijfset Overrange Malossi MHR

aandrijving.
Model 2002!
Set bevat: Multivar MHR Variateur, Kevlar v-snaar, Achterpoulie.
Past op oa: Gilera Runner, Puch NRG, NTT.
Gratis thuisbezorgd in NL.

€ 185,95

en deze: 61-11062 Aandrijfset Overrange Malossi MHR

Complete aandrijving.
Set bevat: Multivar MHR Variateur, Kevlar v-snaar, Fixed Poulie en Torque driver.
Past op oa: Puch Typhoon, NRG, NTT, MC2 tot '98.

€ 256,95

wat is het verschil behalve de prijs?alvast bedankt!

Advertisement - register to remove this

De goedkoopste Overrange heeft geen Fixed Poulie...

De past dus ook NIET in een NRG of NTT/Typhoon... Dat is Schrootparts-blaat...

De goedkoopste Overrange past alleen in: Runner / Stalker / NRG Mc^2 DD, Nrg Mc^3, DNA, Typhoon [van na 2000!] en de Ice volgens mij ook...

Oudere types als Nrg, Ntt, Nrg Mc^2 SD enzovoort moeten voorzien worden van de onderste O.R.

Volgens mij past het gewoon niet... Verschillende primaire assen... Anders zouden alle eigenaren van een oud type carter er zo ff nieuw type poulies + vario op kwakken...

mijn nrg mc3 poulies passen in het blok van typhoon ot.de overrangeset die ik heb liggen(complete met vaste poulie dus) past ook zowel in typhoonblok als nrg mc3 blok.
en in het runner sd carter dat ik voor de typhoon gebruik (met in carterdeksel gelagerde primaire as) zaten de zelfde poulies als in het typhoonblok zaten.(enkel verkeerde ze in betere staat:rolleyes: )

Originally posted by Bart Nrg Mc2
Meen je dat? Had ik toch ff gewoon andere poulies moeten scoren :S

jup, ik heb het nog ff keertje extra gecheckt en het past gewoon perfect.de vertanding opzich is echter wel een wereld van verschil, mja dat is nu niet aan de orde:P

Back