Verlichting voor en achter werken niet

Jbonit

Member
ik heb een keeway hurricane 2008 ong 9800km gereden.
Het probleem is dat voor en achter licht niet meer werken. Knipper en rem licht wel maar dat komt door dat het van de batterij energie krijgt volgens mij. Wat ik niet snap is dat eerst voorlicht wel deed. Maar achter niet achterlicht was alleen remlicht. Maar laats had ik de motor block er uit om de membraan te vervangen. En er bleek olie in de krukaskamer was gelekt dat ook schoon gemaakt. En daarna alles aangesloten en dan werkt de verlichting niet meer. Ik heb de bedrading gechecked alles is goed aangesloten. Voor en achter lampjes vervangen zo ook de spanningsregelaar. Ik snap niet waar ik in de fout ben gegaan. Kan iemand mij helpen.
 
Advertisement - register to remove this

Ja nieuwe lampje erin. Moet ik nu zelfde test doen als #17 en dan zonder de achterlampje?
Zou ik wel doen want ik denk namelijk dat de verbinding tussen de schakelaar en je achterlicht er niet is, anders zou je achterlicht moeten branden want je koplamp brandt wel en deze krijgt zijn spanning ook via die gele draad bij de aan- uitschakelaar.

Door het lampje in de fitting te laten zitten en de schakelaar ingeschakeld heb je waarschijnlijk via de massa gemeten.

Dus meting van post #17 even opnieuw doen, met de multimeter op het laagste Ohm-bereik.
 
Back
Top