Wat voor een achtergrond verlichting hebben jullie achter je digiteller (bc-600)

Puch NTT

Well-Known Member
Hey mensen,

Wie van jullie weet hoe ik het beste achtergrond verlichting op mij digiteller kan maken? Hij zit netjes ingebouwd in mijn dasboard (BC-600 overigens) maar is s'avonds dus totaal niet aftelezen!

Het liefst zou ik van dat EL-Backlight willen inbouwen, maar waar koop je dat?? Iets in de richting van leds zou ook kunnen , maar daardoor krijg je lelijk vlekkerig licht ipv mooi egaal.

Dus hoe hebben jullie dit opgelost??? En dan niet aankomen met een lampje er achter maken want dat snap ik zelf ook wel, maar dat werkt dus NIET! (zit immers een printje achter, er moet dus iets tussen de print en het display worden gemaakt, vandaar dat EL-backlight)

Ben benieuwd hoe jullie dat hebben gedaan!

MvG
 
Advertisement - register to remove this

WTF Ik kan maar nergens (in nederland) dat folie vinden! Bij mij zijn de aansluitingen zwaar gaar en dus heb ik me rot lopen zoeken naar een nieuwe van min 40 x 20 mm maar kan hem nergens vinden!

Een van jullie het ergens gezien? (en dan niet in mexico, want daar had ik het al op een site v/e bedrijf gevonden :| )

Tell me where to buy and I fix backlight!

greetz
 
is het geen optie om het zoals bij gsm's te doen, dus dmv LED'S? :? Lijkt me wel mogelijk eigenlijk.

[n00b mode]
Wie weet hoe ik de tijd van m'n BC-800 kan veranderen. :| Heb er nl. geen boekje bij en zelfs heb ik al wat geprobeerd maar 't lukt me niet :| :rolleyes:
[/n00b mode]
 
[n00b mode]
Wie weet hoe ik de tijd van m'n BC-800 kan veranderen. :| Heb er nl. geen boekje bij en zelfs heb ik al wat geprobeerd maar 't lukt me niet :| :rolleyes:
[/n00b mode]

Achter op die Sigma's heb je meestal een knopje wat je dmv bjvoorbeeld een potlood punt kan indrukken. Switch naar het schermpje met de tijdklok en houd die knop voor 5sec+ in, dan begint de tijd te knipperen en kan je de minuten en uren instellen. Ik moest hem pas ook 1 uur naar voren zetten :|

btw zit ook nog te zoeken naar dat folie, morgen ga ik wat elektronica winkels af hier in Breda ;)

Greetzz DAW
 
Back
Top