Zip 2t verlichting

Noah.mlb

New Member
Ik heb een zip 2t. Ik had nog ledjes gekocht, angel eye, koso temp teller en digitale teller. Nu ken ik niet veel van elektriciteit dus had ik deze naar een mechanieker gedaan. Nu werkt mijn dag verlichting op de angel eye en achter flikkeren de pinkers als die stationair loopt terwijl vanvoor gewoon goed blijft branden ook werkt electrishe start niet en de richtingwijzers niet. Nu had ik gevraagd aan de mechanieker aan wat dit zou liggen, hij zei aan de spanningsregelaar. Nu heb ik een nieuwe gekocht en is er niks veranders en werkt de koso teller ook al nietmeer (in bijlage zie je het vershil van de verlichting als ik in toeren rij of stationair). Heeft iemand enig idee hoe dit opgelost kan geraken dat mijn verlichting werkt ook het dag rijverlichting van de Angel Eye?
 

Attachments

  • 420029150_1097380654625558_1914806807887618662_n.jpg
    420029150_1097380654625558_1914806807887618662_n.jpg
    73.1 KB · Views: 5
  • 420070887_1035976027459871_1956626745099380009_n.jpg
    420070887_1035976027459871_1956626745099380009_n.jpg
    30.6 KB · Views: 5
Advertisement - register to remove this

het rode wat je ziet moet mijn dagrijverlichting zijn daarbinnen normaal mijn richting aanwijzers want vanvoor heeft hij wel op contact aangesloten behalve de grote ring van het angeleye en de rest dus zou niet weten waar die wat heeft op aangesloten want electrishe en benzine werkt allemaal niet
 
electrishe en benzine werkt allemaal niet

Mooie boel, kijk allereerst je zekering eens na!
Ik snap het verhaal niet helemaal wat wel belangrijk is want bij elektriciteit is ieder detail belangrijk.
Wat doet het nou wel en wat doet het nou niet?

In iedergeval de dagrijverlichting dient via de accu te lopen (Voor & Achter) dit doe je door deze aan te sluiten op de witte draad bij je contactslot idem je Angle Eye..

Als dit zo is en toch flikkeren je led-lichten meet de laadspanning want dan heb ik de indruk dat je spanningsregelaar de accu niet of slecht laadt en/of dat de accu slecht is.

Spanning over de accupolen meten bij:

- Stilgelegde motor enkel de scooter op contact.
- Stationair draaiende motor.
- Draaiende motor met het gas wat open.
 
Last edited:
Mooie boel, kijk allereerst je zekering eens na!
Ik snap het verhaal niet helemaal wat wel belangrijk is want bij elektriciteit is ieder detail belangrijk.
Wat doet het nou wel en wat doet het nou niet?

In iedergeval de dagrijverlichting dient via de accu te lopen (Voor & Achter) dit doe je door deze aan te sluiten op de witte draad bij je contactslot idem je Angle Eye..

Als dit zo is en toch flikkeren je led-lichten meet de laadspanning want dan heb ik de indruk dat je spanningsregelaar de accu niet of slecht laadt en/of dat de accu slecht is.

Spanning over de accupolen meten bij:

- Stilgelegde motor enkel de scooter op contact.
- Stationair draaiende motor.
- Draaiende motor met het gas wat open.
De mechanieker had gezegd dat als ik een nieuwe zekering steek dat alles werkt nu heb ik een gloed nieuwe piaggio zekering dus jammer genoeg ligt het aan dat niet. De voor pinkers en gril verlichting, digitale teller en normaal koso teller zitten op contact aangesloten. En de rem verlichting en achter pinkers zijn aangesloten op de motor. Heb 2 weken geleden een nieuwe batterij gestoken dus dat zou me sterk lijken dan
 
nu heb ik een gloed nieuwe piaggio zekering
Zo nog wel een Piaggio zekering???

En de rem verlichting en achter pinkers zijn aangesloten op de motor.
Noah, ik heb de indruk dat je wat uit je nek aan het l.ll.n bent.
Remlicht werkt ook altijd via het contactslot en de accu!
Hoe zou je het voor mekaar moeten krijgen om knipperlichten voor via de accu te laten lopen terwijl de knipperlichten achter via de motor lopen????

Heb 2 weken geleden een nieuwe batterij gestoken dus dat zou me sterk lijken dan
Je kunt het wel sterk vinden maar heb je uberhaupt al gemeten want met denken, vermoeden en aannemen kom je er niet.
 
Zo nog wel een Piaggio zekering???


Noah, ik heb de indruk dat je wat uit je nek aan het l.ll.n bent.
Remlicht werkt ook altijd via het contactslot en de accu!
Hoe zou je het voor mekaar moeten krijgen om knipperlichten voor via de accu te laten lopen terwijl de knipperlichten achter via de motor lopen????


Je kunt het wel sterk vinden maar heb je uberhaupt al gemeten want met denken, vermoeden en aannemen kom je er niet.
je ik bedoel geen mezoly een originele. Ik bedoel niet om zo over te komen dat ik uit me nek lul. Is het mogelijk dat ik anders u een video kan sturen want hier kan ik geen video posten. Het kan zijn dat ik het gewoon helemaal verkeerd uitleg waardoor een miscomunicatie gebeurd. En neen ik heb nog niet gemeten hoeveel volt er door de batrij komt op de manieren die u zei.
 
Back
Top