Veel witte rook uit aerox.

Nja dan zou hij er mee gestopt zijn ipv dat je hem zelf uit zou zetten. Olie slangetje was wel gelukt? Hoe zwaar is zwaar? Piept de kickstart?
 
Mocht je het wéér voor elkaar hebben gekregen om je cilinder vastgejankt te hebben mag je mijn ouwe DR50 wel overkopen die doet het nog prima :p.
 
Hahah ik hoop niet dat het me alweer gelukt is hoor !!
Kickstart piept niet maar gaat stroef naar beneden toe alsof je eerst een deel naar beneden gaat en dan een schop later pas het andere deel.. Zeer vaag probleem !! Kickstart gaat dus wel helemaal naar beneden maar stroefjes . Kan het Miss mijn lagers/ krukas zijn?

Latuurrr
 
Oké ff update dan maar de scooter wil nu Sinds vandaag heleemaaal niks meer doen kan zelfs niet meer kicken :/
word er schijtziek van :p
 
Hahah inderdaad spnk :p
ik blijf bezig met mijn aerox zeg Pfffff
ben er trouwens wel achter gekomen dat mijn oliepomp gewoon kapot is en dat daarom de olie elke x wegloopt:p
dus deze mag close van mij maak wel weer een nieuw topic aan als ik weer problems heb met dat ding =)!

/close
 
hoe weet je zeker dat die pomp kapot is? die gaan namelijk niet zo snel stuk hoor.

als het echt zo is dat die geen olie meer pomte dan is dat probleem met die zware kick starter ook wel normaal:p hoop dat je je cilinder nog kan gebruiken! :)
 
Ik hoop het ook!
ik ben dat ding ff totaal beu jonge:p.
ik laat hem nu gewoon naar de lokale boer brengen:p
Heb geen zin er meer in om er tijd in te stoppen!
Btw ff update dan maaar..
Ben zelf ff bezig geweest omdat het kicken zo zwaar ging enzo..
ik dus carterkap eraf gehaald.. En het blijkt nu Dat mijn vario wel 360 graden naar links kan draaien?
maar zodra de carter er op gaat is het 1x kicken en daarna blokkeert de hele boel?

Beetje vaag:S
 
wat bedoel je met die vario 360° draaien? dat vat ik even niet direct.
misschien eens een filmpje maken? als je hem naar een dealer gaat brengen gaat het serieus geld kosten hoor ik zou nog even wachten :)
 
Weet je de koelvin?
die kan je normaal los halen met een blokkeersleutel..
Normaal kan de koelvin/variovin what ever je het wilt noemen.. Kan alleen de linker kant opdraaien zeg maar.! Dat doet mijn aerox dus ook dus dat is normaal!
Zal vanavond even filmpje maken!
En er op pleuren..!
 
Ik zou niet weten waarom een scooter zwaar zou kicken als de koppakking lek is?
Je hebt wel kvs erin gedaan toen je bent gaan rijden hoop ik?

Dit komt omdat al je koelvloeistof in je cilinder loopt voor de zuiger, als je dan kickt moet je al dat koelvloeistof eerst wegpersen. Als je nieuwe koppakking instaleert kun je het best met wat vet hem in je kop leggen anders verplaatst hij makkelijk bij het instaleren en je moet de bouten met een moment van 14n/m tot 16n/m vastzetten dit is gewoon handvast anders plet je de pakking wat ook niet goed is
 
Vanochtend ff het hele kickstart gebeuren uit elkaar gehaald..
Kickstart gaat nu wel weer naar beneden toe maar blijft op de helft steken en als je dan nog een keer erop trapt gaat de rest ook naar beneden toe:p?
Dit lijkt mij ook nog niet echt bepaald goed..
Ben vergeten fot's&filmpje te maken dus dat komt nog wel wanneer ik er weer tijd voor heb:p
 
Back
Top