B beunhaas101 Member 17 June 2024 #1 Ik had van een 70cc streetrace van stage 6 met een 49cc opdruk gezien, maakt dit uit ivm met politie? Last edited: 17 June 2024
Ik had van een 70cc streetrace van stage 6 met een 49cc opdruk gezien, maakt dit uit ivm met politie?
johan willem Member 17 June 2024 #2 beunhaas101 said: Ik had van een 70cc streetrace van stage 6 met een 49cc opdruk gezien, maakt dit uit ivm met politie? Click to expand... nee is juist fijn toch vanwege politie. staat 49ccm op maar is eigenlijk 70
beunhaas101 said: Ik had van een 70cc streetrace van stage 6 met een 49cc opdruk gezien, maakt dit uit ivm met politie? Click to expand... nee is juist fijn toch vanwege politie. staat 49ccm op maar is eigenlijk 70
B beunhaas101 Member 17 June 2024 #3 johan willem said: nee is juist fijn toch vanwege politie. staat 49ccm op maar is eigenlijk 70 Click to expand... ja begrijp ik maar die stage 6 cilinders zijn best duur dus ik weet niet of het de prijs waard is en ik had ergens gelezen dat er geen teruglopers onder passen omdat ze scheef zijn(weet niet of dat waar is) Last edited: 17 June 2024
johan willem said: nee is juist fijn toch vanwege politie. staat 49ccm op maar is eigenlijk 70 Click to expand... ja begrijp ik maar die stage 6 cilinders zijn best duur dus ik weet niet of het de prijs waard is en ik had ergens gelezen dat er geen teruglopers onder passen omdat ze scheef zijn(weet niet of dat waar is)
T Tim Ark Well-Known Member 17 June 2024 #4 Dat is grote onzin. Stage6 streetrace zijn top cilinders, niks scheef.