Valkenswaard scooterrace!!!

RMC

Well-Known Member
Jaja, het is bijna zover, over 1 week is er de training en de volgende dag (zondag dus) is de scooterrace zelf...

Nu hebbuh we het er vaak over gehad wie naar welke scooterrace gaat, maar dat heb ik allemaal niet meer onthouden....

Iedereen die er wel heengaat wil diegene effe posten van waaruit je vertrekt, welke dag je er bent en ongeveer met wat voor iets je komt (scoot-kleur-speciale stikkers & stuff-uitlaat) dan kan ik je tenminste aanspreken als ik je herken...

Ik kom dus op zondag, kom uit Deurne (weet nog niet of scooter busje in gaat of dat ik erheen rijd), heb een zilver/zwarte Typhoon met 21 voorop en heb een Jolly exhaust....

ZO!
smile.gif
 
Advertisement - register to remove this

Me! honda sfx, zilver, begrenzers eruit, en nog m'n stoere standaard uitlaat! Ik ga vanuit Eindhoven...

Greetz Marcel

------------------
Save a whale,harpoon a honda
 
Tja, er is dan formule 1 in monaco, dat wil ik niet missen. Maar daarbuiten kom ik wel even kijken.
Ik kom uit Eindhoven met een blauwe neo's met rood/witte stickers.
 
Ik kom waarschijlijk ook.
Moet ff kijken wie er mee gaat.
Ik kom op rood/zwarte Aerox
Technigasje
biggrin.gif

en special Troy lee Design stickers
wink.gif
 
Originally posted by prong:
Tja, er is dan formule 1 in monaco, dat wil ik niet missen. Maar daarbuiten kom ik wel even kijken.
Ik kom uit Eindhoven met een blauwe neo's met rood/witte stickers.

o F1 monaco... weinig kans dat ik aanwezig ben :P
 
Ik kom natuurlijk (heb ik al tegen je gezegd
smile.gif
)...

Ik kom ws. wel alletwee de dagen (kom daar trouwens al 4 jaar), heb het volgende meegenomen:

-Mijn supersnelle Nrg
wink.gif
...
-DE Sfera... wordt een opvallende verschijning...
-Een maat van mij met NTT + W-Poorter...
-Een maat van mij met een Aerox...

Dus: zie je deze Nrg (zie je niet veel in die kleur) kom gerust ff babbelen
smile.gif
...

Puch%20Nrg%20Nr-x.jpg


Greetz.

[This message has been edited by Bart Nrg Mc2 (edited 20 May 2001).]
 
Ik kom zondagochtend samen met AeroxR en die gast met die zwart/grijze Zip SP van Koninginnedag.....

Geen scooter... want we kunnen met iemand mee rijden enne mijn vliegwiel ligt in puin (heb er een andere op gezet en doet nog steeds kut, maar dit terzijde)
 
Jep ik ben er ook,waarschijnklijk ook allebei de dagen.

Ik kom met een runner,zilver met blauw.
Waarschijnlijk komt er een blauwe benelli 491 met me mee,en twee wallerootjes.

Ik vertrek uit euh......valkenswaard aangezien ik daar 2 min. rijden vandaag woon
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif


Ennuh joris G........toch weer aan de scoot??
beterzzzzzz
 
Originally posted by Stealth^:
Is dat een NR-X of een Nardo?
smile.gif


Ik zie nooit het verschil in die dingen...
smile.gif

Een Nr-x is het
smile.gif
, in een Nr-x zit een "knik in" het expansievat, en een plaatje met "Giannelli Silencers" of "Nr-x, For Competition"
smile.gif
smile.gif
erop... Verder is de demper van een Nardo/Shot ongeveer 4cm langer...

Stealth: speciaal voor jou hebben ze de Shot van een carbondemper voorzien, zodat ZELFS jij het verschil kan zien, en dit moeilijke probleem uit de wereld is geholpen
smile.gif
...

Sorry, ben een beetje flauw vandaag, zware avond gehad...

Greetz.
 
ff een paar vraagjes over die race in valkenswaard;
- Is het entree, zo ja, hoeveel?
- Van hoelaat tot hoelaat zijn zaterdag de wedstrijden en zondag de races?

Thnx
 
Originally posted by jorick:
jorick is er ook:

rode phantom #39


Hee Jorick heb jij toevallig een 4 Race + Polini vario + polini halfpoelie aan iemand verkocht die hem dan bij de scooterrace op komt halen....
Ik ken hem nl.!
smile.gif
 
Uiteraard ben ik ook van de partij...

Ik hoop met een goed lopende Polini Runner...

smile.gif


------------------
JS-Tuning
pellie@lycos.com

setup: Evo70 JS-Tuned, 25mm DO carbu, Malossi 25mm recht spruitstuk, Malossi HyperReed, Hebo Racing2 uitlaat, Yamashi krukas, JS-Tuned carter, Top CDI, std Runner vario, SpeedDrive, Dayco V-snaar, Malossi gelagerde sec. vertanding 14/48, Hebo koppeling. Oliepomp verwijderd en waterpomp extra gelagerd. Std radiateur nog... maar niet voor lang.
 
Back
Top