valkenswaard II

Advertisement - register to remove this

Aha, check mededelingen sectie van sobw site:

02-08-2001 ZATERDAG 11 AUGUSTUS IS GEEN VRIJE TRAINING MAAR EEN WEDSTRIJD.
 
Hey Tof!
Dan kan ik er misschien wel effe heen, zit dan toch op een camping in Valkenswaard, maar kon zondag niet, dus misschien ga ik zaterdag wel effe kijken.
Maar iedereen hiero gaat zondag he?
 
hoe laat beginnen de races op zondag trouwens?

en hoe moet je precies op het eurocircuit komen? ik ben redelijk bekend in v'waard maar het eurocircuit weet ik niet te liggen...
 
race

de races beginnen om ongeveer 17:00 zoals altijd. Maar er zijn vanaf 's ochtends trainingen en kwalificaties.
 
Re: brakheid tot en met :D

Originally posted by Sugadaddy
Ik lig ws. ergens in een berm te maffen... Dat wordt een boel Red Bull die dag, denk ik.... :Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z Ofzoiets

Nee hoor red october(met rooie drap) leuk he zo'n dance parade
 
boesje

Weet iemand met welke buslijn we moeten gaan vanuit Eindhoven CS? Want ik weet dat er wel een bus rijdt, maar welke lijn weet ik niet :)...

Greetz
 
Originally posted by Shirley
Hey Tof!
Dan kan ik er misschien wel effe heen, zit dan toch op een camping in Valkenswaard, maar kon zondag niet, dus misschien ga ik zaterdag wel effe kijken.
Maar iedereen hiero gaat zondag he?

Nee hoor, ben zaterdag ook aanwezig...

Wil je mij ontmoeten dan???;)

Greetz.
 
Originally posted by SpeedfightFreak
hoe laat beginnen de races op zondag trouwens?

en hoe moet je precies op het eurocircuit komen? ik ben redelijk bekend in v'waard maar het eurocircuit weet ik niet te liggen...

Rij naar Dommelen...
Rij door Dommelen heen (met van die rode kutklinkers)...
Rechts van je zie je op een gegeven moment de Dommelsch-brouwerij:), houdt dan links aan...
Dan IN de volgende bocht naar rechts kun je LINKS gaan...
Weggetje afrijden (is buiten de bebouwde kom, dus wel netjes 80;))...
Je ziet/hoort het vanzelf (het is aan de linkerkant van de weg te doen)...

Greetz.
 
en voor de piepels die uit e-hoven komen

valkenswaard doorcrossen staan geloof ik camera's :)

heel de tijd rechtdoor totdat je rechtsaf naar de kempervennen kunt (centerparx) dan ga je daar in en volg je de weg (dus NIET de kempervennen in |( :) ) en dan is het aan de rechterkant na een stukkie crossen :)
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2


Nee hoor, ben zaterdag ook aanwezig...

Wil je mij ontmoeten dan???;)

Greetz.

Eh jah.
Alleen weet nog niet zeker of ik kom hoor, ik sta daar namelijk dus op de camping, maar we zijn met meerderen en ligt ook een beetje aan het weer, anders blijf ik lekker binnen.
 
Back
Top