This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

VAKANTIES ( tips en waar ga jij heen dit jaar )

Zo me vakantie zit er weer op, (ben net thuis)

Ben net terug uit het zonnige Ouddorp aan Zee
Was echt super weekje 8)
 
Ik ga dit jaar niet op vakantie, lekker 2 week alleen thuis nu mijn ouders en mijn broertje wel op vakantie zijn. Maar ik ga lekker aant werk. Mooi sparen voor rijbewijs en auto
 
bluewhiteaerox said:
En laat ik nou over anderhalf uur vertrekken richting Blanes +ralf+ Wordt 17 dagen knallen.

mischien zie ik wel forum members in blanes, ik ga de 8e vliegen naar blanes (lloret zat vol)
 
zo nog 2 uurtjes werken dan ff een biertje en dan zenuwachtig worden voor de vlucht van vannacht die naar kreta gaat voor 12 dagen
 
Ik was in burg haamstede geweest afgelopen week... Zeker heerlijk weekje lekker vrouwen gescoord maar helaas wel saaie cafe's en ''discotheken'' in Renesse want daar zijn we heel de week heen gegaan.. Trouwens ook nog een aantal mensen in st.net shirt zien lopen maar keken zo aggresief uit hun ogen dat ik ze nog niet eens durfde aan te spreken.. Wel nog even met een forumer staan praten alleen geen idee hoe hij heette......

Maargoed voor de rest was het zeer gezellig zeker een aanrader
 
Morgen om kwart over 6 s ochtends gaan wij op weg naar terschelling. Vraag me af hoe ik dat allemaal mee ga krijgen. Heb 2 tassen op wieletjes, een tas met dat wok ding, nog een stoel en mijn slaapzak met daarin mijn bed en een kussen
 
Nog 3 nachten slapen
Mooi naar Lloret Weet iemand waar je mss het weer in Lloret kunt bekijken, want ik kan het nergens vinden 8P
 
terug van camping de duinhoeve in burgh haamstede, naast renesse. Was best vet, best wel nette camping zeg maar, op de wc's na. Douches en plaatsen allemaal netjes.
Enkel renesse zelf viel me eigenlijk beetje tegen. Enkel pinky's en pigalle waren een beetje tof..
 
Elwood. said:
Nog 3 nachten slapen
Mooi naar Lloret Weet iemand waar je mss het weer in Lloret kunt bekijken, want ik kan het nergens vinden 8P


Het was erg mooi, net trug , geen hittegolf gwoon netjes 35 graden 8)
 
de 8e lekker met zn 6en naar Rimini Italie, aardig chillend
zie dat hier ook veel blanes gangers op t forum zijn, alleen ik zeg nu alvast is echt top daar, maar zijn 3 groepen met mensen heen gegaan die ik ken en bij allemaal was het hotel overboekt
nog andere Rimini gangers hier vanaf 8 augustus?
 
Ik was van 10-7 tot 17-7 op terschelling, camping Cnossen. Was allemaal prachtig, maar de Braskoer zoog zwaar dit jaar.. de Wyb en Actania waren daarentegen super! (dj svenson was er ook ). 't Mooie weer en de nachten lang in de duinen mis ik echt super erg We waren toen trouwens ook nog op radio538 geweest, herinnerd iemand zich 'De Sjonnies van Terschelling' toevallig? Er zijn 18 kratjes doorheen gegaan met 6 (eigenlijk 5) personen, best netjes toch? Laatste dag trouwens nog van de camping gekickt omdat we snachts de camping een btje op stelten hadden gezet, mooie afsluiting van een topvakantie.

Gister nog ff met de familie weekje Alanya, Turkije geboekt. Hotel Serapsu***** A.I., ff bij bruinen .
 
Morgen ga ik eindelijk naar Kreta toe.
Ik word echt helemaal gek hier heb ik eindelijk vakantie, is het echt gigantisch klote weer in deze tijd van het jaar.
Ben echt blij dat ik morgen weg ga.
 
Aschwin said:
Morgen ga ik eindelijk naar Kreta toe.
Ik word echt helemaal gek hier heb ik eindelijk vakantie, is het echt gigantisch klote weer in deze tijd van het jaar.
Ben echt blij dat ik morgen weg ga.


ik was er, voor et eerst int buitenland ,

maar het was keigaaf , friet van piet, , echt teveel nederlanders eigenlijk .
nederlandse meisjes waren een btje arogant vond ik zelf , maar die ieren (L) ,geweldige meide , zuipe net zo lang, tot de poten eronder uit valle
ik zat op appartemente complex : maria, bij eethuis de klomp , wel rlx , alleen je kon zelf niet koken etc, airco xtra bij betalen , :S ,, maar vond et allemaal btje duur die vakantie, ,. zal wel paar jaartjes dure voordat ik weer ga ,wat ik allemaal nie aan me scoot kan doen voor dat geld .

tip : ga naar Starbeach , dat is echt een paradijs op aarde . www.starbeach.gr
 
Ik ben dinsdag terug gekomen van een kut vakantie naar marmaris. Ik was met mensen met wie het niet zo klikte behalve 1 meisje we waren met ze 11en was alleen maar gezeik tegen elkaar en ruzie. ik wist dit van te voren alleen ik had geen zin om 250 euro te verliezen. Ben dus in die vakantie maar gewoon met dat meisje opgetrokken. Voor de rest is marmaris echt leuke plaats drank (KAN) duur zijn ligt gewoon aan waar je eet/uitgaat. Eten is gewoon super en echt goedkoop voor 12 euro eten en veel drinken is natuurlijk erg goedkoop.

Ik ben nu thuis en ga maandag weer naar marmaris met vriendin. Hebben we gisteren geboekt tip van me vader gehad over goedkoop op vakantie. we zitten nu met 2en voor 400 euro in marmaris inc vlucht en hotel en vervoer. Deze reis zou normaal meer dan 700 euro kosten pp dus reken uit hoe goedkoop. Heb er wel zin ben nog niet eens 1 week thuis en ben al weer weg
 
air2air said:
Ik was van 10-7 tot 17-7 op terschelling, camping Cnossen. Was allemaal prachtig, maar de Braskoer zoog zwaar dit jaar.. de Wyb en Actania waren daarentegen super!

Wij zijn van de 25 juli tot 1 augustus geweest naar de appelhof. Wij vonden de braskoer juist gezellig (beach party) en de wyb niks, was alleen r&b toen wij er waren.

Het weer was ook bagger. Bij onze vrienden was de tent ondergelopen en zo lagen wij opeens met 5 man in een tent. Maar goed, wel super veel lol gehad
 
naar terschelling geweest camping terpstra in een leger tent was top en de wyb was super en braskoer ook wel lachuh actania von k wat minder voor de rest veel lol , veel drank, veel vrouwe, gewoon top
 
yellow rox said:
naar terschelling geweest camping terpstra in een leger tent was top en de wyb was super en braskoer ook wel lachuh actania von k wat minder voor de rest veel lol , veel drank, veel vrouwe, gewoon top


damn actania is serieus klote, tis daar veel te licht. En dan nog niet over de muziek te spreken. Wyp en braskoer waren wel chil, voor de rest hadde wij
10 dagen slecht weer . Verder erg naar me zin gehad, maar volgend jaar toch weg uit Nederland in de vakantie