Lekker meegenieten….
Voor kerst van alles besteld om tussen kerst en oud en nieuw lekker te knutselen.
Dus gisteren heerlijk alles uitgestald en plan van aanpak bedenken.
Hmm shot, Bougiekabel bij zoonlief gemonteerd, Oke die bestellen we zo wel. Wilde toch met grotere sproeier als die ik in huis heb beginnen straks dus moest toch nog bestellen.
Oke cilinderkitje, dacht toch echt dat er ook een nieuwe naaldlager bij zat… kijk op website, krijg de hik, niet dus. Oke ook op het lijstje.
Bougie serieus heh, ik heb geen nieuwe bougie meer in huis
Al mopperend weer naar binnen
Goed bestelling gedaan, morgen in huis, klinkt goed!
Weet je ik ga toch alvast de carb eraf halen, dan is die zooi er omheen ook gelijk eraf.
Buddy eraf, kappen, alles los. Flesje voor het opvangen van de benzine uit de slang. Trek de Benzineslang eraf, in het flesje, even wachten, huh euh nog even wachten… wat de plop het blijft lopen . Zoonlief van zijn vriendinnetje afgebeld, nu rennen heb hulp nodig. Je raad het al fles vol, alles over mijn klauwen, garage meurt naar benzine, wat een feest. Zoonlief die na eeuwig op zijn gemak aankomt lopen, begin te lachen (hufter) om vervolgens een jerrycan aan te geven. Had het slangetje ondertussen weer op de carb gezet, anders was de tank leeg geweest.
Fijn dus ook benzinekraan moeten bestellen
Loop luid vloekend naar binnen, ram de laptop op tafel, bestel de kraan. En toen zei iets in me, check of je nu echt alles heb…. Had ik verdikkeme heel het naaldlager niet besteld. Zucht!
Ik sta vanochtend op met de gedachte dat het zo geleverd word en ik dan eindelijk echt kan beginnen, check mijn mail PostNL sorry we gaan ……
Ik duik mijn bed in tot morgen!