It’s just one of those days
Vol goede moed aan de slag gegaan vanavond, carterdeksel eraf. Vario los, dat ging soepel.
Er zit 6x4,7gr in. Hmm… Oke toch kijken of 4 dan beter gaat. Pak doosje uit de kast, hey deze lijken groter, wel piep… 16x13 en dus niet 15x12 wat ik nodig heb.
Op dat moment, hij doet het erom, telefoon. Zoonlief euh pap, ik sta 7 km verderop en denk dat de Gaskabel gebroken is.
“Hey kerel, succes met lopen”
Na veel gevloek, alles weer gemonteerd op mijn scooter, drinken uit de koelkast mee en op de scooter naar lopende zoon.
Hij was erg blij met het drinken na 5 km lopen. Gelukkig lang recht fietspad in de polder, dus een stuk kunnen duwen.
Thuis Gaskabel eruit gehaald en is bij de carb binnenin gebroken, dat kopere knopje ligt dus heerlijk onderin en ik heb niets waarmee ik die kan pakken, alle tangen die ik heb zijn te groot, kon er ook wel bij, waarom niet,
Zoon wist me te melden dat degene waarvan we de cilinder hadden gekregen een doosje met rollen had meegegeven. Dat zijn er echter maar 3 van 6,5. De rekensom is dan dat het het gewicht van 6x3,25gr zou zijn. Maar dat zijn er 3 en geen 6? Kan je met 3 ipv 6 rijden, als je ze correct verdeeld?