This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Update NRG; enjoy...

Ultrageile scoot. Ik wist niet dat je voorspatbord bewerkt had met stanlymes. Dat vraagt er natuurlijk ook omom fout te gaan . Als ik dit zo weer zie moet ik wel weer nog verder gaan wil mijn scoot beetje opvallen.

Originally posted by Ruud
duurt ff maar dan heb je ook wat

ff een bedenking gaat die lak op je voetending er niet heel hard af rennen? slijtage enzo?

bart doet netjes eerst zijn schoenen uit voordat hij gaat rijden

Dat verdient een bloemetje ::!!! haha. Nice work.

ik wil ook zo twinst filter!

binnekort zet ik mijn nrgtje ook ff op forum alleen is niet zo mooi als die van jouw

duurt ff maar dan heb je ook wat

ff een bedenking gaat die lak op je voetending er niet heel hard af rennen? slijtage enzo?

Daar is een origineel Piaggio-accessoire voor verkrijgbaar; een soort van rubber mat :!

Originally posted by cozmo
Ik wist niet dat je voorspatbord bewerkt had met stanlymes. Dat vraagt er natuurlijk ook omom fout te gaan .

Ik heb het nabewerkt met een Stanley-mes, ik ben Tarzan niet

Verder allemaal bedankt voor de complimenten

bartus focking wh000t :W, ik vind hem echt ubergeil

koelvloeistof door je verstevegingsbuis vind ik wel goed verzonnen... zit hier nog een verklaring achter waarom je dat zo hebt gedaan?? bv dat je buis heel koud is en dan je koelvloeisfof nog beter koeld ofzo...

Het is bedacht door mijn mede-project-collega

Het achterliggende idee is, dat de afstand die de koelvloeistof aflegt, logischer is... Normaal gaat de slang bij Piaggio onderlangs naar boven, en dan weer onderlangs naar beneden... Nu onstaat er een soort kring Bijkomend voordeel is, dat alu beter warmte geleidt... Dit wordt weer voor een deel teniet gedaan door isolatieschuim & zooi die er omheen komt...

Verder; thx Marco

Ziet er super uit bart :W

ga je nog wat aan afwerking van die buis doen of laat je dat zo?

dit beloofd zeker een hele v@te scooter te worden!!!

Heel mooi gedaan Bart, vette kleurencombo. Ik merk dat ik nog een hele hoop te doen heb aan mijn NRG wil ik een beetje bijblijven qua lookz

Robbert

Bart! in 1 woord VET Ik had deze kleuren combo nooit zelf bedacht, maar nu ik jouw scoot zie!!! :W

En dan nog die hebo racing pijp eronder KWIJLLL ik vind dat ding gewoon TE mooi Het maak je hele scoot helemaal af

Gaat er absoluut niet af bij mij.. En ik rijd nu al 4 maanden zo of zo En ik rijd er ook nog heel wat meer op als Bart ook.. Gewoon zo laten dus! Verders vet dingetje Bartus zoals ik al tegen je zei op msn