Uitgeschoolden/afgestudeerden, wat doen jullie nu?

Rolf

Well-Known Member
Ben even benieuwd wat iedereen hier tegenwoordig aan het doen is qua werk en dergelijke. Dus wat ben je na je school/studie gaan doen?

Ikzelf ben net afgestudeerd aan de Rijksuniversiteit Groningen en ben dus werkzoekend. Weinig te melden dus...

Barst los.
 
Advertisement - register to remove this

Ik ben nog niet afgestudeerd maar ik studeer in januari af, dan een half jaar werken bij het bedrijf waar ik nu afstudeer. Zoals het er nu uitziet ga ik dan in september aan een master beginnen.
 
Ik studeer in Juni af, van een 4 jarige opleiding MOV "manager opslag en vervoer" weet eigenlijk nog niet wat ik hierna wil, 'k loop nu stage en eigenlijk zit ik nog liever braaf in de bankjes.
Dus ik zit er over te denken om met Erwin hierna naar Venlo te gaan om toch het HBO te volgen dat iets van "Handel, int. groothandel en Economie" zal zijn.
 
Ik ben eerst de Algemene militaire opleiding gaan doen.. toen gewerkt als milliatair. Dat was ik zat toen ben ik gaan studeren als DTP'er.. Heb ik afgemaakt en werk nu ongeveer 4,5 jaar als DTP'er (ik deed werken/leren)
Dat ben ik eigenlijk ook weer zat, en heb me aangemeld bij de politie.
Goedgekeurd om te solliciteren en een sollicitatie op de bus gedaan.
Nu even afwachten op de data's voor de testen.
 
ik ben over iets meer dan 1 jaar klaar met me opleiding (MBO Hotelmanagement)

daarna nog 2 jaar HBO, zit nog te twijfelen tussen IVA of Junior Academy of Art Direction
 
Ik ben nog 1,5 a 2 jaar bezig, daarna heb ik dan eindelijk m'n HBO af...

Eigenlijk probeer ik dan een toko te vinden, waar ik 1 dag kan leren (master), en 4 dagen kan werken....
 
Sander said:
Eigenlijk probeer ik dan een toko te vinden, waar ik 1 dag kan leren (master), en 4 dagen kan werken....
Dat is onwijs lastig, het is in voltijd al bijna niet in 2 jaar te doen. Ik vraag me af hoe lang je erover doet in deeltijd vorm.
 
DvO said: