Uiterlijk vertoon!

Status
Not open for further replies.
dragsterlover said:
Je moet toch beter lezen wat robert zegt :).
Ik zie nergens staan dat hij er niet in wil lopen :)

Dan zal ik het nu ff zeggen, ik heb gewoon een v&d bril van 12e
 
Sjoerd said:

Dat werkt inderdaad ook prima.
Laast was die batch achterop een broek uitgelopen op 1 of andere manier, dus overal zaten vlekken. Het is er bijna helemaal uit gegaan met vanish.

Vorige week eens een nieuwe broek gekocht, nieuw g-star model 'Radar *vergeten*' (geen lowloose). Wil ik net opstaan uit een tuinstoel, blijft de zak in de leuning haken...hele scheur :X Die kan weer naar de naai-turk.
 
#Bas said:
Dat werkt inderdaad ook prima.
Laast was die batch achterop een broek uitgelopen op 1 of andere manier, dus overal zaten vlekken. Het is er bijna helemaal uit gegaan met vanish.

Bij al mijn (dure) broeken (Guess & G-star) geeft dat leerachtige merkdingetje achterop vlekken, en niet zo'n beetje ook! Heb ze er nu maar voorzichting afgeknipt, staat minder mooi maar 't verneukte de hele was.
 
mischien een hele domme vraag, maar wie weet waar ik die witte overhemden kan halen met die 2 zakjes op linker en rechter borst? (lange of korte mouw maak me nie uit) heb al beetje rond gekeken en gepast maar ze zaten allemaal iets te "los"
 
RRtje said:
Bij al mijn (dure) broeken (Guess & G-star) geeft dat leerachtige merkdingetje achterop vlekken, en niet zo'n beetje ook! Heb ze er nu maar voorzichting afgeknipt, staat minder mooi maar 't verneukte de hele was.
Nog nooit last van gehad.. Draag daarintegen geen Guess of G-star :)
Maar mn energie broeken hebben ook van die patches en daar gebeurt iig niks mee..
 
XST said:
mischien een hele domme vraag, maar wie weet waar ik die witte overhemden kan halen met die 2 zakjes op linker en rechter borst? (lange of korte mouw maak me nie uit) heb al beetje rond gekeken en gepast maar ze zaten allemaal iets te "los"


dat zijn ze niet getailleerd denk ik... uhm tjaa waar krijg je die, ik heb er een bij five pocket gehaald van jc rags.. ook heb k er nog 1 van iceberg..gwoon goed zoeken denks
 
Iemand hier ervaring met de (neppe) merkkleding uit Turkije? Merken als D&G, Armani etc. Kan iemand daar namelijk voor mij laten shoppen, maar heb geen idee of het een beetje kwaliteit heeft :).

Thnx alvast
 
Nee, vaak zijn de boorden schots en scheef, en ik zou er geeneens in gezien willen worden, omdat het nep is:)
 
Elwood. said:
Nee, vaak zijn de boorden schots en scheef, en ik zou er geeneens in gezien willen worden, omdat het nep is:)

Dat dacht ik dus al :+
Hoorde shirts voor 10 euro, broeken voor 30 dus het had even mn interesse mja, dan maar duur uit voor het echte werk.
 
Je ziet duidelijk dat het nep is. Bovendien zie je veel mensen met dezelfde shirts lopen in Nederland nadat de vakantie afgelopen is. Meestal is er dus maar 1 nep collectie bijv. Kwaliteit verschilt nogal, daar moet je geluk mee hebben. Ik heb zelfs weleens gehoord dat neppe Armani t-shirtjes wel gewoon gewassen konden worden (40graden) en dat de echte dat niet kunnen verdragen, dat lijkt me opzich we een voordeel:p.

Maargoed, let maar eens op na de vakantie.."Spot de Nepperd!"
 
Is ook zo met Evisu..
Een kenmerk van een echte Evisu broek is dat hij ongelofelijk krimpt in de was. Terwijl de nepperds gewoon goed blijven :p
 
Loserhond said:
Je ziet duidelijk dat het nep is. Bovendien zie je veel mensen met dezelfde shirts lopen in Nederland nadat de vakantie afgelopen is. Meestal is er dus maar 1 nep collectie bijv. Kwaliteit verschilt nogal, daar moet je geluk mee hebben. Ik heb zelfs weleens gehoord dat neppe Armani t-shirtjes wel gewoon gewassen konden worden (40graden) en dat de echte dat niet kunnen verdragen, dat lijkt me opzich we een voordeel:p.

Maargoed, let maar eens op na de vakantie.."Spot de Nepperd!"

Tsja opzich maakt het me dan nog niet zo heel veel uit dat het nep is, als het verder gewoon een tof shirt of een vette broek is. Maar als de kwaliteit al helemaal drama is laat dan maar hangen.

Laatst een Armani broek gezien, echt te vet maar 250 euro :X
 
Elwood. said:
10eur voor een neppe:X Ik kocht 4 jaar geleden in Turkije 4 lacostes voor 12eur:D

Twas allemaal via via informatie :+ ik weet het niet precies, maar heb al doorgegeven dat ze voor mij niks mee hoeven brengen
 
Ik heb neppe kleding uit China.
Armani T-shirt koste me 3 euro, is nogsteeds goed. Als je het mij vraagt gewoon goede kwaliteit.
Nja, verder nog wat van ralph lauren enzo, ook uit china. Zelfde verhaal als armani t-shirt.

Paar vrienden van mij hebben wat spul uit turkije, en is ook gewoon goed spul.

Kwaliteit is btw erg verschillend per winkel. Dus ik zou iig eerst even rond kijken voordat je meteen bij de eerste de beste winkel wat koopt.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top