Uiterlijk vertoon!

Status
Not open for further replies.
RRtje said:
Bij al mijn (dure) broeken (Guess & G-star) geeft dat leerachtige merkdingetje achterop vlekken, en niet zo'n beetje ook! Heb ze er nu maar voorzichting afgeknipt, staat minder mooi maar 't verneukte de hele was.

join the club! Niet al me g-star broeken geven af! Maar 1tje echt te ernstig! Ben er terug mee gegaan naar de winkel...kreeg nieuwe broek weer et zelfde...nog keertje terug...weer et zelfde....weer terug...toen zijn de broeken uit de schappen gehaald en zijn ze terug gestuurd naar g-star. Ong 2 weken later werd ik door de winkel gebeld dat de broeken er weer waren maar nu met nieuwe logo...tot nu toe geen problemen(ging trouwens om de G-star Radar low loose)
 
Tezzaahh said:
Die waren vorig jaar zomer ook al in..
Nu zie je veel andere versies er van (vooral bij vrouwen..)

Ik haal ook maar even een paar. Die dingen zijn lekker soepel afgewerkt van binnen, dan hoef je tenminste geen sokken aan :winner: .

Bovendien is €4 niet echt een groot bedrag. :)
 
Waterschoenen....ik zie nu dus zo iets voor me :D

waterschoentje_slikker216x162.jpg
 
klopt, zulk soort waterschoenen waren vorig jaar een beetje in, en dit jaar ook weer, bij mij op school(Modemanagement) zie ook wel een paar mensen op die rotzooi lopen :X,

Ik zie mezelf er niet inlopen, imo veel te lelijk :p :X en slecht voor je voeten! om er een hele tijd op te lopen!
 
Last edited:
Huh?
Ik dacht dat we het over "bootschoenen" hadden. Je weet wel, deze apparaten:

customized_vans.jpg


maar dan de tjiepe scapino/bristol/schoenenreus versie :).
 
Ik heb deze
imag1487.JPG

In het zwart en in het roze.. :p vorig jaar gekocht voor 5 euro..

edit// Bootschoenen waren vorig jaar ook best wel hip..
 
Die dingen vind je nu nog wel in de winkel, allen wel van deze tijd :#

Tessa, die waterschoenen droeg ik toen ik nog zwemles had ?
 
Sjoerd said:
Neppe shit herken je altijd direct. Prachtig is dat.

Hoe groter het merk erop staat hoe nepper 8P

Mijn vriendin had vorig jaar voor de grap een D&G shirtje meegenomen. Kwaliteit vind ik nog reuze meevallen, maar ik draag em echt alleen als ik niet naar buiten hoef ofzo :X, nepheid straalt er van af
 
Manta said:
Hoe groter het merk erop staat hoe nepper 8P

Mijn vriendin had vorig jaar voor de grap een D&G shirtje meegenomen. Kwaliteit vind ik nog reuze meevallen, maar ik draag em echt alleen als ik niet naar buiten hoef ofzo :X, nepheid straalt er van af
Hoeft niet.
Wat bijna altijd klopt; Hoe groter het merkje, hoe goedkoper :)
Je hebt namelijk ook originele D&G shirts waar het heel groot op staat. Die zijn altijd stukken goedkoper dan 1 waar het klein op staat of zelfs helemaal niet :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top