Uiterlijk vertoon!

Status
Not open for further replies.
Ik heb zo'n soort bloesje met wit met roze hokjes paar weken terug gekocht. Is getailleerd dus best vrouwelijk maar draag het eigenlijk nooit..
In een clip van jessica simpson heeft ze ook zo'n bloesje aan.. dus opzich moet het kunnen.. :p
 
haha, wil wel ns zien hoe jij erbij loopt als je net n beetje obscure R&B clip gezien hebt dan... :p

Neej serieus kan zosnel ff gin foto vinden. Maar bij de H&M enzo hangen volgensmij die dingen ook voor vrouwen enzo. Voor mannen ook net sinds n paar weken denk ik.

Op de site van h&m is maar 1 blouse achtig ding te vinden voor vrouwen. Maar op bv de site van replay staan er genoeg dames in n blouse :)

mannen
vrouwen
 
Last edited:
Exision said:
nah, stadse mensen wonen in de Randstad. Hippe mensen wonen in Hippe huizen ofzoiets, :p

Ontopic dan maar, vorige week gekocht, meeste is van JJ;

shirtjj.JPG


Ik hoor t wel...

Die heb ik al 2 weken ofzo, na-aper :+:+
 
Oja, die bloesjes voor vrouwen zijn best stijlvol MITS ze goed zitten :) Mijn ex had ook zo eentje met groen en goud, vond het erg nice staan :)
 
bluetooth_watch.jpg

This Seiko watch not only tells time, it notifies you when a call or text message is received - on your phone - via Bluetooth. It also displays the battery level and network signal strength.

Heb ze niet, maar wil ze wel! :~
 
Tezzaahh said:
1015852.jpg

zoiets heb ik dus.. maar dan met roze en zonder bloemen in Tilburg gekocht.. bij de rode winkel.. oid??

Zoiets bedoelde ik idd, rode winkel is niet bekend bij jouw? ga je schamen in n hoekje...

RobbertD slijmbal :p

Edit, randstad bewoonster die in brabant komt sjoppen. Kan me n reactie herinderen dat hier @ brabant niemand hip was :p
 
RobertD said:
Dit heeft natuurlijk volkomen niks met uiterlijk te maken die post van jou ?

Of indirect wel, qua uiterlijk is het misschien niet veel waard dat je dan wel lief moet zijn, anders word het teveel negatief :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top