Uiterlijk vertoon!

Status
Not open for further replies.
nee, van intersport enschede, maar breng ze maar naar schoenmaker van de week, teruggaan zal ook niet veel nut hebben denk ik
 
Juist wel.
Vriendin van mij was ooit eens uit der broek gescheurt die ze 8 maanden geleden gekocht had. Zij terug naar de winkel.. toen ze uit eindelijk het bonnetje had gevonden kreeg ze waardebon voor die winkel! :W (omdat ze geen geld terug gaven)
 
Precies, zo hoort het ook. Helemaal als je nike's er verder nog helemaal goed uit zien. Tuurlijk lijmt de schoenmaker het ook voor je voor €5, maar het gaat om het principe :p.
 
Ik ga trouwens met het hele forum mee, die Hugo Boss schoenen zijn wel vet zeg, Als ze me bevallene in de winkel neem ik ze misschien ook wel mee.
 
Mitsjiel said:
Jammer dat ze vrij prijzig zijn...
Ik had ze voor €135,- :7..
Vond/Vind dat nog wel mee vallen.

Voor schoenen trek/geef ik ongv. €150/200,- uit.
(Koop dus niet om de maand nieuwe schoenen, dat word me te gek). EN om heel eerlijk te zijn, betaald me moeder vaak ook nog de helft :X
 
Daniël. said:
Ik had ze voor €135,- :7..
Vond/Vind dat nog wel mee vallen.

Voor schoenen trek/geef ik ongv. €150/200,- uit.
(Koop dus niet om de maand nieuwe schoenen, dat word me te gek). EN om heel eerlijk te zijn, betaald me moeder vaak ook nog de helft :X

440 keiharde guldens voor schoenen. Ik mag aannemen dat ze dan wel 2 jaar meegaan?
 
Ik geef nooit meer uit dan 150 per paar.
Maar heb wel altijd 2 setjes goede schoenen:)

Vanmiddag trouwens bjorn borg zwembroek gekocht :W
 
Daniël. said:
Ik had ze voor €135,- :7..

Ik ben hier niet origineel, maar ik heb ze ook gehaald, vond ze vet en ze pasten goed.

Ik heb ze btw voor 115 Euro. Een zaak waar een vriendin van me werkt. Heb daar ook meteen een wit Hans Ubbink shirtje meegenomen. Verder nog ergens anders een toffe korte broek van Gstar en een shirtje van A1A, een gestreept shirtje met groen, oranje, bruin, etc.
 
Daniël. said:
Ik had ze voor €135,- :7..
Vond/Vind dat nog wel mee vallen.

Voor schoenen trek/geef ik ongv. €150/200,- uit.
(Koop dus niet om de maand nieuwe schoenen, dat word me te gek). EN om heel eerlijk te zijn, betaald me moeder vaak ook nog de helft :X

Valt nog wel redelijk mee ja, dacht dat ze rond de 160 gingen...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top