Uiterlijk vertoon!

Status
Not open for further replies.
Beetje jammer dat op alle replicas die draaiknop rechts zit:), ik zou dan duidelijk voor een echte gaan:)
 
Marcie said:
Beetje jammer dat op alle replicas die draaiknop rechts zit:), ik zou dan duidelijk voor een echte gaan:)

als je goed kijkt, zie je dat sommige links, en sommige rechts zitten, dit hebben ze gedaan, omdat als je een grote klok hebt, PLUS nog eens die knop aan de zijkant, kan je je hand niet meer buigen..
 
Zie inderdaad niet vaak dat een meisje gelijk haar mening geeft, vaak is het met een omweg of komt pas later de waarheid :p..

Maar met msn/forum/internet is het wat makkelijker ;)

Nog wat nieuwe kleuren er bij gekocht 8)

1409eex.jpg
 
dieselmaniac said:
deze zijn dus echt te groot, als je hele goede ''replica's'' wil hebben, gwoon uboaten van andere makelij, www.kish.nl, orginele u-boaten zijn vanaf 300 te verkrijgen in een normale maat.
staan zeer leuke horloges, wrs. binnenkort 1 bestellen. Nadeel is wel dat je niet kan zien hoe groot ze in het echt zijn
 
Owja, en in hoeverre is een "merk" als u-boat echt? :p

Vaak betaal je bij een merk veel geld voor enkel de naam. Bij de u-boat lijkt dit ook het geval aangezien de techniek niet veel kost. Maar ook de naam is niet super. Rara waar halen ze dat vreemde bedrag vandaan? :p
 
Waren oorspronkelijk horloges voor 't leger. Nu worden ze dus nog steeds gemaakt maar wel in een enigzins beperkte oplage (dacht ik) dus vandaar de prijs..
 
Martin. said:
Waren oorspronkelijk horloges voor 't leger. Nu worden ze dus nog steeds gemaakt maar wel in een enigzins beperkte oplage (dacht ik) dus vandaar de prijs..

Neehoor, dit is niet waar. Het enige dat waar is, is dat het ontwerp al jaren terug gemaakt is (1950 oid) en sinds kort (2000 oid) is opgekocht door een horloge fabrikant.

Daniël. said:
Maar zijn ze nou echt of replica?
Replica zeker?

Wat versta je onder echt en onder replica? Seiko maakte horloges die als 2 druppels water op de Rolex Submariner leken. Ik vind het dan persoonlijk een replica gemaakt door een echt merk.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top