Uiterlijk vertoon!

Status
Not open for further replies.
Twinlife , bestaat dat nog ? :)

Al een hele tijd niks van gehoord. Vind het persoonlijk ook niet echt mooie kleding. Mja kan dat het tegenwoordig wel beter is :)
 
Ik vind dat je pas mag zeiken over iemands sokken als er gaten in zitten...Kijk wat de meeste mensen voor kapsel/hoofd/kleding enz hebben,maar als ze zwarte sokken hebben zijn ze ineens de Prins op het witte paard en modebewust :S

Ik heb btw. in de winter altijd zwart aan omdat ze dikker zijn en in de zomer gewoon korte of witte.

Maar om nou iemand af te kraken om zn sokken:+
 
#Bas said:
Twinlife , bestaat dat nog ? :)

Al een hele tijd niks van gehoord. Vind het persoonlijk ook niet echt mooie kleding. Mja kan dat het tegenwoordig wel beter is :)
schijnbaar :eek:

vind em wel tof :)
 
[5th] klaas said:
Ik vind dat je pas mag zeiken over iemands sokken als er gaten in zitten...Kijk wat de meeste mensen voor kapsel/hoofd/kleding enz hebben,maar als ze zwarte sokken hebben zijn ze ineens de Prins op het witte paard en modebewust :S

Ik heb btw. in de winter altijd zwart aan omdat ze dikker zijn en in de zomer gewoon korte of witte.

Maar om nou iemand af te kraken om zn sokken:+


mja jij bent zon hopeloos geval... witte sokken maken t niet meer erger :+
 
Heb in mn witte lage Tigers ook altijd witte sportsokken aan.
Met zwarte sokken lijk je net een zwarte piet :D
Maargoed in alle andere schoenen heb ik zwarte.
 
idd klote, vooral als je truien en shirtjes gaat passen.
Je haren daarna in de war enz enz, kom je hokje uit iedreen staat je aan te kijken enz enz . :p
 
idd ja, kan je meteen een pet kopen oid...

Wat me opviel is dat de pashokjes van de levi's store op de nieuwedijk wel chill zijn 8)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top