Uiterlijk vertoon!

Status
Not open for further replies.
Omg lekker belangrijk watvoor sokken je aanhebt :L .. Ik heb zwarte kswiss maar binnekant en zool e.d. is wit. Ziet er dan ook niet uit als ik zwarte sokken aan heb. Sommige modekutjes vinden het echt een drama als je witte sokken draagt, lfb :rolleyes: :L



:*:*
 
Inderdaad! Of wil je ook dat een toekomstige vriendin opeens na de wc moet om een vriendin te bellen, om vervolgens te vertellen dat jij witte sokken aanhebt :+
 
Als je zorgt dat je Edet in huis hebt is dat echt geen probleem hoor Daniël.

Verwacht nu een reactie van Tim die het niet snapt, of ze moeten hem in duitsland nagesynchoniseerd hebben :p

Ik heb btw altijd zwarte sokken van de politie, zit geen logo op verder hoor.
 
Serieus, als ik witte schoenen aan heb draag ik daar witte sokken bij. Ik vat dus echt niet waarom dat zogenaamd "fout" zou moeten zijn. :X
 
Ik heb meestal zondags me classics aan, en daar heb ik zwarte sokken bij aan, nu is de hele binnenvoering zwart van plusjes enzo. Best irri..

Maar het is nu toch al gebeurd, dus boeiend ook ..
 
#Bas said:
Als je zorgt dat je Edet in huis hebt is dat echt geen probleem hoor Daniël.

Verwacht nu een reactie van Tim die het niet snapt, of ze moeten hem in duitsland nagesynchoniseerd hebben :p

Ik heb btw altijd zwarte sokken van de politie, zit geen logo op verder hoor.


leg t dan meteen uit ipv mij eerst af te zeiken, lullo :p
 
Alleen icm met witte schoenen vind ik dat je witte sokken aan kan. Voor de rest ziet het er imo ook niet uit. Net zoals die Looney Tunes sokken :p
 
Duh , daarom de ":+"

Ik heb zelf ook altijd witte sokken bijna, maar als het weer boven 0 graden is heb ik altijd korte sokken aan (enkel sokken :)), vind ik chill zitten :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top