Uiterlijk vertoon!

Status
Not open for further replies.
Haha :)

Ik houd van meerdere stijlen..vandaar dat je sommige dingen niet zo 1,2,3 verwacht. Zo kan ik dus echt netjes van huis gaan, voor een sollicitatiegesprek, en daana mezelf in all-stars & losse spijkerbroek hijsen.

Ligt ook van mn humeur/weer/gesteldheid af... (Gsus...k lijk wel een wijf :D).
 
men nieuwe shoes , niet echt voor de winter meer voor eens een avond ofzo weg te gaan.

DSC004641132687698.JPG


DSC004651132687753.JPG
 
Sander said:
Haha :)

Ik houd van meerdere stijlen..vandaar dat je sommige dingen niet zo 1,2,3 verwacht. Zo kan ik dus echt netjes van huis gaan, voor een sollicitatiegesprek, en daana mezelf in all-stars & losse spijkerbroek hijsen.

Ligt ook van mn humeur/weer/gesteldheid af... (Gsus...k lijk wel een wijf :D).


Wie niet.

Maareh, Ik kan me posts van je herinneren, waarin je toch flink tegen dat hele mode/trends/commercie shit bent. Maar je post alleen maar van dat soort kleding..... En als ik je zie, zie je eruit als pronk, wat een modepopje is.

No offence btw, het viel me alleen op. Tegen & Dragen +pippi+
 
Last edited:
@ Tinne :D

@ Theis, nette schoenen, vind het typisch wat voor in de sportschool 8)

//edit// Kijkt nog een keer, dude, hoeveel schoenen heb je wel niet :rolleyes: of is deze foto vanuit de winkel genomen:D//edit//
 
Marcie said:
@ Tinne :D

@ Theis, nette schoenen, vind het typisch wat voor in de sportschool 8)

//edit// Kijkt nog een keer, dude, hoeveel schoenen heb je wel niet :rolleyes: of is deze foto vanuit de winkel genomen:D//edit//

Overal zitten artnr+prijs stickers in...dus ik denk @ winkel.
 
Marcie said:
@ Tinne :D

@ Theis, nette schoenen, vind het typisch wat voor in de sportschool 8)

//edit// Kijkt nog een keer, dude, hoeveel schoenen heb je wel niet :rolleyes: of is deze foto vanuit de winkel genomen:D//edit//

ik heb een paar of 5 maar dit is zeker niet thuis :p , enja die gaten er in , ik dacht zal ik er ff bij zetten dat ik ze aandoe om op stap te gaan en niet om boswandelingen te maken (maar daar lezen ze dan over) :p en sportschool ? ze zijn echt wel style-vol onder een TKjeans hoor
 
Gvd ben het echt zat met die slijtage van die gstar broeken van het fietsen , moest net ff iets halen voor mn stage in het centrum (A'dam) , scheurt bij het opstappen zo m'n broek kapot bij het kruis , naja net bij mn been. Is al de 2e keer dat ik dat heb met die G-star broeken , slijten echt bij het leven. Mja heb er nu 100 nietjes ingejaagd ,gaat nog spannend worden vanavond als ik naar huis moet want het scheurt steeds verder :p :X

Gaat lekker , vorige week vlogen er 2 knopen van een andere broek af (ff andere in laten schieten soon) , Heb nog maar 1 broek die helemaal ok is :p
 
Last edited:
Tinne said:
No offence btw, het viel me alleen op. Tegen & Dragen +pippi+

Just take a look....

Ben ten eerste heeeeel specifiek in mn keuzes, en tegen sommige dingen ben ik echt onwijs tegen ja :). Sommige dingen ook totaal niet :)
 
Nee hoor , maar was al wat ouder die broek...ach boeiend :) , iedereen heeft wel eens een gat in zn broek, alleen dit is wat vervelender :rolleyes: .
 
Last edited:
dat heb ik nu ook bij die groen achtige low loose die een tijd geleden iedereen had... begint ook te scheuren bij het kruis. maja heb em ook al een hele tijd en best vaak aan gehad :p
 
Gstar broeken houden het bij mij prima uit even als gsus. Ik heb 1 broek die gescheurt is en die is van diesel, maar deze is ook al 3 jaar oud.

Van scotch en soda heb ik een blouse. Daar zit al een gat in en zijn er knoopsgaten uitgescheurt. Of dat aan de kwaliteit ligt of aan de avond waarop ik het aanhad weet ik niet, ik kan me namelijk nog weinig herinneren. :X
 
Scotch & Soda is bij mij echt prima. Heb er een broek en een blouse van, maar over de kwaliteit ben ik zeker te spreken.

Zal dus wel aan de avond hebben gelegen ;).

Nick.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top