Uiterlijk vertoon!

Status
Not open for further replies.
Vandaag ook een J&J broek gescoord zitten lekker! 8)

Zal niet zo snel meer een Replay broek oid. kopen, beginnen tegenwoordig bij de 120 euro :|
 
Toch maar gekocht...

Voor de "quasy" nette stijl, icm met een overhemdje & nette shoes... Toch netjes, maar totaal niet strak in de kleren.

MV905_813_007_Worn_In_Rinsed.jpg


MV905_813_007_Worn_In_Rinsed.jpg


Gelijk maar een paar handschoenen besteld, omdat ik daarvan ongeveer 4 paar per winter kwijtraak :X, en een 2-tal shirts, voor onder mn werkshirt, want als ik die zonder zo'n shirtje aantrek, krijg ik me toch een partij last van uitslag & kriebel :?
 
Pinda88 said:
klopt, €99,99 :D

ik zou wel wat dikkere inlegzolen erbij kopen want die in de schoen
zelf zitte zijn nogal dun en gaat pijn in je voeten doen.

ze raadde het me aan om wat dikkere te nemen, en lieten ook
het verschil voelen dus €15 euro extra erbij en geen voetpijn oid

Ja, maar die proberen ze je altijd aan te smeren bij de Footlocker. Welke schoenen je ook koopt (ik had het met All Stars), ze proberen er altijd nog even een zooltje bij te doen. Imo een beetje zonde van het geld en zeker als je ze ook ergens anders kunt kopen voor 5 euri.
Heb zonder die zooltjes overigens nergens last van gehad :?.

Nick.
 
weet iemand waar ik een zwartje jas kan kopen met capuchon , muts.. lijkt een beetje op zo'n eskimo jas ;) maar dan zonder bondje en niet zo´n lang model.. beetje onduidelijke beschrijving, maar ik kan geen foto vinden.
 
Formula50 said:
Ja, maar die proberen ze je altijd aan te smeren bij de Footlocker. Welke schoenen je ook koopt (ik had het met All Stars), ze proberen er altijd nog even een zooltje bij te doen. Imo een beetje zonde van het geld en zeker als je ze ook ergens anders kunt kopen voor 5 euri.
Heb zonder die zooltjes overigens nergens last van gehad :?.

Nick.

Agh, niet iedere voeten zijn hetzelfde ;)

Ik merk het dus wel dus dat is de reden dat ik ze heb aangeschaft
 
miichel said:
weet iemand waar ik een zwartje jas kan kopen met capuchon , muts.. lijkt een beetje op zo'n eskimo jas ;) maar dan zonder bondje en niet zo´n lang model.. beetje onduidelijke beschrijving, maar ik kan geen foto vinden.

score ,

goeie zaak overigens
 
miichel said:
weet iemand waar ik een zwartje jas kan kopen met capuchon , muts.. lijkt een beetje op zo'n eskimo jas ;) maar dan zonder bondje en niet zo´n lang model.. beetje onduidelijke beschrijving, maar ik kan geen foto vinden.

c&a
 
Pinda88 said:
Agh, niet iedere voeten zijn hetzelfde ;)

Ik merk het dus wel dus dat is de reden dat ik ze heb aangeschaft

ik heb ze ook idd... dacht eerst ook dat het onzin was bij me puma's 2 jaar geleden. toen kreeg ik er tog heel erg last van wanneer ik er veel op liep.

nadat ik ze heb gekocht nooit meer last van gehad(heb ze nu een jaar), en doe ze altijd in me schoenen die ik draag.
 
"effe wezen shoppen met Pronk"...voordat we het wisten, liepen we met 6 tassen :X

Nieuwe jas :)
attachment.php


met bijbehorende assecoires :+
attachment.php


Nieuw shirtje... voor weinig, en vond hem vet :)
attachment.php


trui... gewoon voor lekker & alleen een trui. Valt toch niks mee te combineren, op een broek & schoenen na....
attachment.php


En een TE vette broek (nieuwe collectie ofzo :?).
attachment.php

attachment.php

(je kan wel merken, dat mn digi een beetje aan het overlijden is...:()
 
Vrij foute broek denk :p Ik dacht dat jij juist ging voor niet-mode kleren en gewoon strakke dingen kocht (= nette spijkerbroek met overhempje of effen longsleeve) Wat zijn dat trouwens op die fotos, je pantoffels?
 
Sjoerd said:
Wat zijn dat trouwens op die fotos, je pantoffels?

Dat zijn mn Puma-all-stars.. (kijken of ik ergens nog een foto van die dingen heb). Deze broek is ook strak & donker, door die kleine accenten vind ik hem alleen net dat beetje extra opvallen t.o.v. de andere broeken...

Foto is genomen in een donkere kamer.. Maar aangezien mn camera brak is...zal je voor betere foto's moeten wachten op een moment, dat ik een betere camera gekocht heb :D

* gevonden :) *

attachment.php
 
Last edited by a moderator:
Mja... Die broek kun je wel lichter fotograferen, hij blijft een raar lichter stuk in de pijp houden.:p Die accenten (naadjes ed.) kunnen misschien net.

Die schoenen zijn ook niet wat ik bij jou had verwacht, meer nette verwacht eigenlijk.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top