Uiterlijk vertoon!

Status
Not open for further replies.
Kijk...homo's zijn gewoon trend zetters...dat mensen als jossie er bij lopen als -in mijn ogen- sjonnies, dan is dat hun keuze, nix op tegen, blijven er meer chicks over voor ons. En natuurlijk zijn erook meisjes die op jongens in nike truien valllen, maargoed, dat zijn dan meestal totaal niet mijn type meisjes...zo is iedereen gelukkig.
 
Originally posted by Tim
Kijk...homo's zijn gewoon trend zetters...dat mensen als jossie er bij lopen als -in mijn ogen- sjonnies, dan is dat hun keuze, nix op tegen, blijven er meer chicks over voor ons. En natuurlijk zijn erook meisjes die op jongens in nike truien valllen, maargoed, dat zijn dan meestal totaal niet mijn type meisjes...zo is iedereen gelukkig.
jij snapt het precies.... :)

enne dat casucci weet ik niet waar ze dat in a'dam verkopen... misschien bij uhm die Blue nogwat of tip de bruijn ofzo? in eindhoven verkopen ze het bij Strictly Men, Mensroom, en nog een gare winkel op 1e verdieping van de heuvel galerie, weet niet hoe die heet... is trouwens wel vrij duur...
E-play is ook wel een heersend merk... en kent iemand Rare? is ook vet.. net als cavalli... wel allemaal redelijk duur trouwens
 
in het weekend enzo.. beetje modieuze kleding :)
en als k net ben afgewerkt of zo en ga nergens meer naartoe af en toe m'n aussie hakpak of werkkleding ... lekker warm:)
 
Ik loop eihenlijk bijna altijd in Kleding van G- star, vind ik gewoon weruit het lekkerst zitten. heb ook wel wat van diesel en replay en spul. Oja en niet uit te vlakken Tom Tailor, is NU mijn merk voor deze dagen,

Schoenen Prada, Bottachelli, dkny, Gentilnomo, All stars, Puma Sparco's uiteraard. :)

Luchies, Issy Miyagi, JooP, Ck, Van Gils, dat was um wel.


KennY
 
Originally posted by Martijn
Weet iemand WAAR ze in Amsterdam Envinu ( d8 het zo goed te schrijven) verkopen?

Bedoel je soms Evisu?? Envinu heb ik nog nooit van gehoord?!

Ennuh Prada's zijn idd duur jah! khad ze laatst bijna gekocht, maare vond ze toch eigenlijk net iets te duur! (zal geen prijzen noemen, dan wordt je strax gelijk weer afgeschilderd als patser!) en als je dan kijkt naar het uiterlijk dan zijn ze niet zo bijzonder ofzo! achteraf blij dat ik ze niet heb gekocht, kzag laatst dat VEEL Marokkanen/Turken ze dragen dus dan krijg je weer van die reacties van mensen dat je Marokkanen schoenen aan heb!
 
klopt ja...veel marox lopen erop...dat neemt niet weg dat ze vet zijn, je moet alleen wel de goede kopen :) Die hoge die strak om je voeten zitten vind ik echt superhard roeleren..maar ik koop liever een paar die daar op lijken voor de helft van de prijs...dan houd ik nog geld over voor schoenen in een andere kleur...
 
Originally posted by TuNeD NeOs
Ik loop eihenlijk bijna altijd in Kleding van G- star, vind ik gewoon weruit het lekkerst zitten. heb ook wel wat van diesel en replay en spul. Oja en niet uit te vlakken Tom Tailor, is NU mijn merk voor deze dagen,

Schoenen Prada, Bottachelli, dkny, Gentilnomo, All stars, Puma Sparco's uiteraard. :)

Luchies, Issy Miyagi, JooP, Ck, Van Gils, dat was um wel.


KennY

respect voor deze man, hij loopt er altijd kOeL bij :)
 
aarg.. vandaag wezen stadten.. ken echt geen kleren vinden :'(
zag wel een trui voor 130€ mja.. ik wou een keer goedkoop winkelen.. maar dat kan ws niet meer tegenwoordig ;(
ze hebben gewoon de guldens in euros verranderd!
 
broeken heb ik diesel. Die zitten gewoon het fijnste bij mij. Schoenen heb ik hugo boss. Niet om te patsen ofzo hoor, maar die dingen lopen echt fucking fijn. En verder gewoon vest en truien enzo, verschillend van geen merk tot g-sus. Owja geurtje Roma uomo ofziets, van laura biagotti. Wel lekker geurtje :D
 
Originally posted by DvO
aarg.. vandaag wezen stadten.. ken echt geen kleren vinden :'(
zag wel een trui voor 130€ mja.. ik wou een keer goedkoop winkelen.. maar dat kan ws niet meer tegenwoordig ;(
ze hebben gewoon de guldens in euros verranderd!

ze hebben overal het gulden teken in eurotekens verandert...

het enige wat nog klopt is je loonstrook tegewoordig :|
 
Draag in het weekend meestal:
*Lonsdale pull
*Lonsdale pet (wanneer ik met scoot rijd dus bijna altijd)
*Elesse Polo
*Air max
*1 of andere jeans (geen duur merk meestal)
*Gouden halsketting met horoscoop
*Rodania Horloge (was nog van me grootvader)

Geurtjes heb ik in overvloed :), krijg het van familie en soms van me vriendin maar koop ik nooit zelf.
 
Originally posted by Tim
Die hoge die strak om je voeten zitten vind ik echt superhard roeleren..

Bedoel je deze ($ 340)?
F3S2725_p.jpg



Deze vind ik ook wel aardig ($ 290), die ik zoek kan ik natuurlijk weer niet vinden :|
F3S2730_p.jpg
 
die bovenste ja...echt geil spul is dat.

Die diesel broeken zijn trouwens ook achterlijk duur, eerst waren ze altijd 100 euro, nu liep ik gister in casual club, waren ze 150 € :'(
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top