Uiterlijk vertoon!

Status
Not open for further replies.
nee aarz, ik koop merkkleding omdat ik een stijl heb. En aangezien ik die kleren naar mijn stijl niet kan vinden in de merkloze kleren koop ik merkkleren.

Dus omdat ik ze mooi vind. en ik zeg er niet bij hoeveel mijn broek wel niet heeft gekost etc.
 
Originally posted by baeron tuynheck
nee aarz, ik koop merkkleding omdat ik een stijl heb. En aangezien ik die kleren naar mijn stijl niet kan vinden in de merkloze kleren koop ik merkkleren.

Dus omdat ik ze mooi vind. en ik zeg er niet bij hoeveel mijn broek wel niet heeft gekost etc.

hhmm aarz... niet aardig.
Maarja ik begrijp je point wel, ik vind het ook niet echt om prijzen te noemen van kleren die je gekocht hebt.
Stijlen mwoah daar doe ik niet echt aan denk ik, (wat is jouw stijl dan btw?) ik heb wel een dure smaak. Nog geen week geleden mijn nieuwe D&G jas veroverd.

BTW bedenk wel iedereen, dat het voor sommige mensen best sneu is want die kunnen gewoonweg geen merkkleding kopen omdat ze het thuis niet zo breed hebben..
 
Originally posted by baeron tuynheck
Waarom gaat (bijna) iedereen meteen patsen als zo een topic word geopend??

Ik denk dat IEDEREEN wel weet dat diesel etc. duurder is dan de gem. merken. Waarom moet dat meteen rondgeroepen worden?? triest eigenlijk...


Sorry hoor, nfi maar lul je nou dom ? :|


M/\RC vraagt hoe de gemiddelde forummer er hier bij loopt...hoe kun je dan duidelijker zijn dan merken te noemen ?

De meeste mensen lopen tegenwoordig gewoon in dure kleding..(jeugd dan)...nou als je dan de merken noemt die je draagt..ben je geen patser...

Je maakt gewoon "jouw stijl" /smaak goed duidelijk...zonder vage omschrijvingen.

Klaar :)

btw - qua sieraden: mja, kralenketting (gewoon zwart/wit met normale "kraaltjes" )..armband like wise...horloge heb ik niet heb ik mn tel. voor...en kheb 2 oorbellen..(zilver) voor de rest heb ik nog een zegelring (zilver) en nog een ketting in het zilver..maja..kralenketting en normale ketting staat niet :)
 
Ik draag gewoon wat nette kleren,

Broeken: G-star, Matinique, Capsize, of Cars...

Truien/shirts: Brunnoti, Tommy, Matinique, replay en gewoon wat goedkopere merken maar die er evengoed fatsoenlijk uitzien. en paar blousjes van Gstar, RL, eentje van Lonsdale...
En puma of nike schoenen

Dus niet echt heeel dure smaak, wil m'n ouders ook niet arm maken he :)
 
die gestreepte overhemds zijn koel, ik heb er zelf ook een paar, ook een paar die gekreukd zijn, die zijn nog vetter...Nog een winkel voorals je iets goedkoper wilt shoppen: peek en cloppenburg..

Sting vind ik ook een leuke winkel, heb een aantal van die sutherlnad shirts...die shit zit echt lekker z8 :W Maargoed, ik ga niet te vaak naar de sting :)
 
ik heb trouwens vaak de wat vagere kleding aan, van die standaard broekies van diesel/replay e.d. heb ik ook wel maar vind ik gewoon minder vet... tenzij je ze zelf helemaal verbouwt en vaag maakt enzo... casucci/cavalli/JCr vind ik vaak wel relaxte merken.... mja hier gaat het altijd zo dat ik vage stylische kleding koop, dan lachen veel mensen op school enzo me uit, en dan een half jaar later ofzo lopen ze er zelf mee :| pffff.....
 
Zal ik mij zegje dan ook maar doen... euhm tja nu ik op stage zit een erg ouwe ex-donkerblauwe badboys broek, en een oud t-shirt... heb ook nog een erg ouwe zwarte trui voor als het koud is, ik had em echt allang weggedonderd als ie niet zo euhm... tja een lekkere trui was..

In het weekend, tja gewoon beetje nette kleren, meestal wel redelijk dure merkkleding, maar duur is niet altijd beter heb ik wel al gemerkt, had een DKNY broek (donkergrijs, best leuk) maar die was al voordat de zomer om was zo verschenen als iets.. van de uitverkoop word ook altijd gebruik gamaakt heh :)

Ik doe er dan meestal wel érg lang mee.. heb een t-shirt wat ik nog heb van de basisschool en dat heb ik dit jaar nog aangehad op vakantie gewoon omdat het een super shirt is... jammer van de bijna-gaten die erin zitten :p

Owja, mijn ouders betalen mij kleding, en dat vind ik dus niet erg als ik zie wat het soms kan kosten.. :eek: (ja ze hebben ook inbreng in wát er te kopen valt, maargoed :) )
 
Originally posted by baeron tuynheck
owja ik loop er altijd verzorgt bij.

Meesatal heb ik ook diesel/armani/hugo maar als ik een t-shirt tegenkom dat 5 euro kost en ik mooi vind ben ik daar net zo blij mee.

:) jezus hypocriet lache dit...

gelukkig hoef ik me niet aangesproken te voelen, ik benhet wel met je eens trouwens over dei style wat je bedoelt, daar niet van, ik snap ook psies wat je bedoelt, dat bedoelde ik ook al met dat broek kopen voorbeeld van mij. Alleen je brengt het wat aanvallender :)
 
Wat een merken tog allemaal weer hierro! Sjonge sjonge sjonge... Niet dat ik het nu nie kan betalen maar doe liever andere dingen met me geld.. ach jah, ieder wat ie wil he?

Meestal gewoon sneakers, Cortez ofzow. En in de winter Boots, heb momenteel nog wat van Elesse liggen. En tjah, broeken meestal van Cars, Forecast of cracker ofzow. Maar heb ook wel g-star. En qua truien, gewoon normale van adidas of Nike, maar ook wel Blend, No Exces of Diesel, als ze nie TE duur zijn. En vestjes vinnik ook altijd leuk.

Mag best wel een merkje op staan dus, maar niet overdreven dure shit.

Heb laatst wel een gave broek van cars gehaald, vinnik zelf. Spijkerstof, maar helemaal met zo'n roodbruine egt opvallende roestkleur, wel kick...

grtz
 
wat een mensen weer die zeggen dat het hypocriet is...

stijl is mega moeilijk te omschrijven zonder foto's etc dus ga je andere makkelijk te omschrijven kenmerken zoeken... meestal kom je dan uit op het merk omdat iedereen die een beetje modebewust is en goed rondkijkt in kledingwinkels weet wat de stijl is van een merk...

of moest ik stiekem toch de 1e pagina van dit topic ook maar lezen??? ;)
 
Originally posted by //\\//\\@$t€®
Ik loop er alleen mooi bij wanneer er meiden in de buurt zijn. Hehe uitgaan dus.. Doordeweeks zie ik toch haast niemand
DSCF0067.JPG

DSCF0068.JPG


kleren die ik vorige week gekocht heb.

Yo, voor hoeveel knaken hebbie hier kleding aan, bevalt me wel :) Scjoenen van de Comme ca toevallig?

grtz
 
Originally posted by Ruud
wat een mensen weer die zeggen dat het hypocriet is...

stijl is mega moeilijk te omschrijven zonder foto's etc dus ga je andere makkelijk te omschrijven kenmerken zoeken... meestal kom je dan uit op het merk omdat iedereen die een beetje modebewust is en goed rondkijkt in kledingwinkels weet wat de stijl is van een merk...

of moest ik stiekem toch de 1e pagina van dit topic ook maar lezen??? ;)

:*
 
Originally posted by mendophir


Yo, voor hoeveel knaken hebbie hier kleding aan, bevalt me wel :) Scjoenen van de Comme ca toevallig?

grtz

schoenen @ manfield 80€
shirt @ catonshop 45 € (tis wel zo een kreukelbrousse)
broek @ sting geloof ik 55€-65€

HEheh kan wel in de wehkamp gaan staan.
 
Ik draag o.a broeken van:
- G-star
- Diesel

Polo's:
- Malboro Classic
- Pall Mal
- Polo Ralph Lauren
- G-Star
- Cottonfield
- Tommy Hilfiger
- Boss

Truien:
- Polo Ralph Lauren
- Tommy Hilfiger
- Diesel

T-Shirts
- Pall Mall
- Tommy Hilfiger
- Replay

Overhemden:
- Gaastra
- Polo Ralph Lauren
- Cottonfield

Geurtjes
- Amani White
- Jean Paul Gautier
- Hugo Boss
- Yves Saint Lorain
- Aqua Di Gio
 
Mja, kleding... Als ik thuis ben rukt het me niks wat ik aan heb. Naar school gewoon spijkerbroek met trui ofzo en met uitgaan ook zoiets. Boeit me niet echt...

Wat ik aan merkkleding heb is vooral NBA sportsooi van champion... sootje replica shirts, broekjes enzo.

Doordeweekse broeken koop ik meestal bij de We, eigenlijk al1 omdak daar altijd wel (snel) slaag :p
 
Originally posted by //\\//\\@$t€®



broek @ sting geloof ik 55€-65€


Wh00t... wil je ff kijken wat het merk is voor me... is het toevallig Jack & jones.... ik heb namelijk 89.95€ voor precies dezelfde broek neergetelt,voel me een beetje genaait als jij er dat voor betaalt hebt.Staat er een '5' op de linker pijp op de 8erkant?
 
draag thirts en truien van diesel en replay en verder heb ik broeken van Karl Kani , diesel, gstar, en een vette jas van Karl kani. kortom ik loop er wel trendy bij :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top