This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Uiterlijk is klaar... nu motorisch nog

voor een rode velg, achter zwart (zie je niet zo snel dat ie kapot smerig wordt ), voorderest, echt supermooi spuitwerk!
 
aaah mijn ouwe cilindertje. Waarom je hem hebt laten honen snap ik niet helemaal want die cilinder was nog perfect in orde. En wat doet ie qua snelheid? succes verder
 
Originally posted by rennerries
aaah mijn ouwe cilindertje. Waarom je hem hebt laten honen snap ik niet helemaal want die cilinder was nog perfect in orde. En wat doet ie qua snelheid? succes verder

Er zat een groef aan het zuiger-einde, daarom heb ik em laten honen. Ik had het nog nagevraagd aan verschillende dealers/tuners, maar ze zeiden dus dat ik em beter kon laten honen. Ik heb er nu nog niet onder, omdat het honen een week langer duurt dan verwacht ivm vakantie van het hoon-bedrijf.
 
tja boeiend is toch een standaart cilindertje, en die groef heb ik nooit last van gehad hoor. Je wilde toch niet je squis op 0,5 mm ofzo hebben?
 
Originally posted by rennerries
tja boeiend is toch een standaart cilindertje, en die groef heb ik nooit last van gehad hoor. Je wilde toch niet je squis op 0,5 mm ofzo hebben?

Knap als jij uberhaupt een fatsoenlijke s.c. kunt meten aan een standaard cilinder :|
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2


Knap als jij uberhaupt een fatsoenlijke s.c. kunt meten aan een standaard cilinder :|

Was niet echt serieus hoor. Bedoelde alleen maar als je er gewoon zo'n standaart pakking onder doet dat je er dan geen last van hebt. Ik heb er iig nooit problemen mee gehad.
 
Originally posted by rennerries


Was niet echt serieus hoor. Bedoelde alleen maar als je er gewoon zo'n standaart pakking onder doet dat je er dan geen last van hebt. Ik heb er iig nooit problemen mee gehad.

Owkee
 
Ik heb hem zondag van dichtbij mogen bewonderen , hij is echt zeer netjes gespoten, die aerox die mee was ook wel trouwens
 
Originally posted by E-r0x
Ik heb hem zondag van dichtbij mogen bewonderen , hij is echt zeer netjes gespoten, die aerox die mee was ook wel trouwens

Heey E-r0x, wanneer gaan we weer m33ten? Het is nu lekker weer deze week. Ik zal Nick ook wel ff meenemen dan en nog een paar maten. Zorg jij ook ff dat er nog wat mensen bijkomen dan kunnen we echt gaan m33ten ipv van met ons 3'en

:W Street_Racer :W
 

Ja is goed , mja als je zag wat voor weer het was Zondag ,zelfs een marokkaan lag in de sloot met zn auto
 
Zo!! Eindelijk heb ik die gs-getunede bsg-05 erop zitten. Ik heb em wel ff laten honen tot 40.4mm, want ik sleutel het liefst zo weinig mogelijk aan mijn cilinder (ik heb een hekel aan dat gekloot met dat koelvloeistof). Maare dit is mijn setup die ik nu heb:
Hebo vario (4.9 + 5.5 grams rollen gemengd dus 5.2 gr.)
Hebo verstelbare koppeling (groene trekveren op z'n strakst)
Hebo zwarte drukveer
Dell'Orto 17.5mm (sproeier 86)
Bsg-05 (Gs-tuned stage 1 en gehoond tot 40.4mm)
Originele uitlaat (met snelle bocht)
Dayco v-snaar
Origineel luchtfilter (vergroot)
Ik wil binnenkort mijn 19mm DO carburateur erop zetten en ik zit nu nog te wachten totdat mijn Yasuni R eindelijk binnen is. Mijn originele krukas en lagers zijn ook (bijna) d00d, dus die word ook vervangen voor een Hebo Racing krukasje met SKF C3 lagertjes.
Over de prestaties van mijn huidige set-up ben ik erg tevreden; mijn topsnelheid is nu (op mijn teller!) 123 km/u en op de autoteller (Mercedes) ong. 104 km/u en hij trekt erg lekker op.
Greetz
:W StreetRacer :W